חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור נכס

לעיתים נתקלים אנשים, במסגרת העסקית או האישית, בסירוב של בעלי חוב לשלם את חובותיהם המוצהרים בטענה שלאלה האחרונים אין כל כסף או רכוש. עם זאת, המציאות המצערת מוכיחה פעם אחר פעם כי רבים מהחייבים מוצאים בטענה זה מפלט נוח, תוך שהם עושים בו שימוש גם כלמעשה מדובר בשקר. במקרה מסוג זה, הסתייעות במשרד חקירות תבטיח את איתור נכסיו של בעל החוב, איסוף ראיות מתאימות והפללתו באופן שימנע את התחמקותו מתשלום.
מהן למעשה חקירות איתור נכסים?
איתור רכוש או נכסים נכללים בתחום החקירות הכלכליות, המאפשרות את בחינתם המקיפה של מקורות ההכנסה, נכסים קיימים ורכוש בארץ ובעולם של כל אדם באשר הוא. החקירות מתבצעות בשלל שיטות, כאשר במקרים רבים נעשה שימוש בסיפור כיסוי מקצועי המקל על איתור הנכסים. כך, מבצע חוקר פרטי חקירה כוללת במטרה לאתר נדל"ן וכלי רכב הרשומים על שמו של בעל החוב, כמו גם רכוש, מקורות הכנסה ואף נכסים שהוברחו לחו"ל.
האם מסקנותיהן של חקירות איתור נכסים קבילות בבית המשפט?
חוקרים פרטיים פועלים תחת רשיון, כך שכל משרד חקירות פרטיות מחוייב לפעול בהתאם לחוק הישראלי. כך, כל עדות וראיה נאספת על ידי החוקר הפרטי במחשבה אודות המשפט העתיד להתקיים ומתוך כך בהקפדה על חוקיותן וקבילותן העתידית. יודגש, כי ככל שדרכי החקירה ייחודיות יותר- כך ניתן "להגיע" למידע ערכי יותר- אך עליהן להיות בכל מקרה לגיטימיות וחוקיות מעל לכל ספק.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר