השוק העסקי הוא שוק תחרותי במיוחד אשר מתעדכן ומשתנה תמידית ולכן על חברה שרוצה לעמוד בתחרות לאגד את כל המידע הדרוש על פעולות מתוכננות של מתחריה ועל חידושים שבהם עליה להתעדכן.
באיסוף מודיעין עסקי מנתחים את השוק ולפי המידע שהושג על מוצרי המתחרים, צורת עבודתם ופעולות בהם עומדים לנקוט ניתן לתכנן את האסטרטגיה העסקית ולפעול בצורה שתשאיר את הארגון בתחרות.
איסוף מידע על ידי חוקר פרטי
ארגון אשר רוצה לאסוף מידע על מתחריו ולתכנן פעולות עתידיות צריך לנקוט בגישה הדומה לאיסוף מידע מודיעיני צבאי. בכדי לאסוף מידע אשר אינו מפורסם ואף נשמר בחשאי בין עובדי החברה יש להפעיל את עובדי הארגון ללא ידיעתם ומבלי שידעו כי מדובר בתחקיר. חוקר פרטי יידע לפעול תחת כיסוי, לגלות מסמכים סודיים ופעולות עתידיות שמתכננת החברה ולתשאל עובדים בארגון מבלי שיהיו מודעים לכך שהם מדברים עם חוקר.
מידע של הארגון הוא נכס אסטרטגי שנותן לו יתרון על פני המתחרים ולכן השגת מידע לגבי האסטרטגיה של הארגון היא צעד משמעותי בהשגת המתחרים והתעלות עליהם לפני שיספיקו לעשות את הצעד הבא. בכדי להשיג חומרים בצורה שאינה פלילית או שעוברת על החוק יש להשתמש בחוקר פרטי מוסמך שיודע להביא את המידע הנחוץ ללא גילוי מצג הארגון אחריו עוקבים ותוך שמירה על החוק.
כתבות נוספות בנושא מודיעין עסקי:
מודיעין עסקי תחרותי
למידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו ל 054-5931041