חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מצלמות מעקב

העסק שלכם נפרץ ולא יכולים לעלות על עקבותיו של הפושע? מרגישים כי בן/ בת זוגכם משקרים לכם? חפצים שלכם נעלמים לאחר הביקורים השבועים של העוזרת? כל אחד מאיתנו נתקל במצבים בחיים בהם היה רוצה להיות זבוב על הקיר. על ידי פנייה למשרד חקירות פרטי, והצבת מצלמות מעקב במשרד, בבית או ברכב תוכלו לקבל תשובות לשאלות שלא נתנו לכם מנוחה.

אופן הפעילות של מצלמות מעקב
המטרה העיקרית של מצלמות המעקב היא לתעד את המתרחש בחדר ללא הבחנה של המצולמים. חוקרים פרטיים מתקינים מצלמות מעקב הפועלות באמצעות שני סוגים של תקשורת: קווית ואל חוטית. על פי שיטת התקשורת האל חוטית, המצלמות מחוברות למכשיר נוסף כדוגמת מוניטור הטלויזיה או וידאו טייפ וזאת על מנת להעביר את החומר המצולם לקלטת. פונקציה שימושית נוספת של המצלמות מאפשרת עבודה בחושך, מה שמאפשר לצילום להיות דיסקרטי.

מצלמות מעקב מתקדמות
משרדי חקירות רבים מציעים כיום מצלמות מעקב מתקדמות המאפשרות שליטה  במצלמות ומעקב אחר המתרחש באמצעות טלפון סולולרי או חיבור לאינטרנט. במצב זה, אתם יכולים להיות מעודכנים במשך 24 שעות ביממה במתרחש באזור המצולם. טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשר לקבל את תוצאות המתרחש בכל רגע נתון. כתוצאה מכך, במצב של אירוע חריג, תוכלו להגיב באופן מיידי.

הזמנת מעקבים חשאיים
אם ברצונכם להזמין מעקב סודי על מנת לאשש או להפריך את חששותיכם, עליכם להשקיע זמן ומאמץ באיתור משרד חקירות מקצועי וותיק. חשוב לבדוק כי כלל החוקרים במשרד מחזיקים ברישיונות המאפשרים להם לעבוד בחקירות ולהישתמש בציוד מעקב. בנוסף, יש לבדוק כי לרשות החוקרים עומד מגוון רחב של ציוד אמין ומתקדם, ולהם ניסיון ויכולת לבצע בו שימוש מקצועי. אם ברצונכם לקבל מידע אמין ומקצועי אודות אנשים הקרובים אליכם, אל תחששו לפנות למשרד החקירות שלנו!

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | מצלמות |  צור קשר