חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

שיטות חקירה

חקירות פרטיות הינן חקירות המתבצעות במסגרת אזרחית, במטרה לאסוף מידע שאינו מצוי לעיני כל, לבקשתו של גורם פרטי. הבילוש הפרטי עוסק במגוון תיקים, החל מהונאה ואיתור רכוש ואנשים, דרך גניבה וריגול עסקי וכלה בענייני בגידה וגירושים. בין לקוחותיו הרבים של משרד חקירות עומדים משרדים ממשלתיים, גופים עסקיים, חברות, משרדים ולקוחות אישיים.

מהן שיטות המחקר של בלש פרטי?
החוקר הפרטי עושה שימוש במגוון שיטות לביצוע מעקב סמוי תוך השגת המידע הדרוש ומיצויו באופן אופטימלי. כך, הטכניקה המיושנת ביותר הינה מעקב פיסי, אליו מתלווה תיעוד באמצעות ציוד צילום לשם הבטחת ביסוס ראיות המאמתות את הנתונים שהתגלו בעת הפעילות. לצד זאת, רווחות בקרב משרדי החקירות השונים טכניקות חדשות כגון מעקב באמצעות מצלמה נסתרת, המותקנת בחדר, על גוף העוקב או על גופו של הנעקב; מעקב באמצעות טכנולוגית GPS המספקת נתונים אודות מיקומו של הנעקב בזמן אמת או בדויעבד; וטכניקת המעקב הפופולארית ביותר שהינה האזנת סתר לשיחות טלפון, מחשב ואף פקס.

חקירה פרונטאלית על ידי חוקר פרטי- הייתכן?
מרבית עיסוקו של החוקר הפרטי הינו חשאי, ונעשה באמצעות מעקב דיסקרטי אחר חשוד במעשה כזה או אחר, תוך הקפדה על איסוף ראיות למטרות שימוש אוחר בין כותלי בית המשפט. עם זאת, במקרים בהם הלקוח אינו מעוניין לפנות לבית המשפט או שהינו מוותר על ההליך המשפטי לאור האיטיות המאפיינת מקרי פשיעה "קטנים", מתקיימת גם חקירה פרונטאלית. כך, הטחת הממצאים בפניו של האשם מסייעת פעמים רבות למציאת פתרון מהיר ויעיל, המקובל על שני הצדדים גם יחד. שיטות חקירה כאלו ואחרות ניתן ללמוד בקורס חוקרים פרטיים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר