חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור עסקים

שימוש בשירותיהם של חוקרים פרטיים המועסקים במשרדי חקירות מקצועיים יכול להיתפרס על מגוון רחב מאוד של נושאים: ביצוע מעקביים סודיים, חקירות מס, חקירות כלכליות, ביצוע מעקבי שיחות ומעקבי וידאו,  איתור אנשים, ריגול תעשייתי, הונאות וביצוע שוחד. משרדי חקירות פרטיים עושים שימוש בטכנולוגיה עדכנית על מנת לבצע את הטיפול בצורה היעילה והמקצועית ביותר.

פעולות של חוקרים פרטיים
במידה והזדקקתם לסיוע של חוקר פרטי על מנת לאתר עסק מסוים העבודה תתבצע במספר שלבים: בדיקת הארכיון של משרד חקירות פרטי על מנת לנסות לאתר מידע לגבי העסק, ביצוע שיתוף פעולה עם משטרת ישראל על מנת להגיע למאגר מידע רחב יותר, בדיקת המיקום המדויק של העסק לרגע נתון, ניתוח הנתונים הפיננסיים של העסק בעבר ובהווה, בדיקת החוקיות של המהלכים הנערכים על ידי המועסקים בעסק.

טיפול של חוקר פרטי
הטיפול של חוקר פרטי בכל תיק חקירה הינו טיפול אקסקלוסיבי כאשר המאמץ והזמן המושקעים בביצוע פעולות בתיק הינם מירביים. התוצאה מתקבלות במהירות רבה מאחר וכל חוקר במשרד מחזיק במספר מצומצם יחסית של תיקים על מנת לפנות לכל אחד מהם את מירב המאמצים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו תשובות לכל תעלומה!

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר