חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירת גניבה מעסק

במידה ואתם חושדים כי חלק מהמועסקים במשרדכם גונבים במהלך עבודתם, אל תהססו לפנות לגורמים אשר יבדקו את החשדות שלכם באופן מקצועי. משרד חקירות פרטי מתמחה בביצוע חקירות ומעכבים מקצועיים על מנת להשיג את התוצאה המהימנות ביותר בזמן הקצר ביותר. חשד לגניבה מעסק הינו חשד חמור אשר דורש בדיקה מעמיקה של כלל הפרמטרים הרלוונטיים.

ביצוע פעולות בחקירה
על מנת לבחון בצורה המעמיקה ביותר את הנושא של חשד לגניבה מעסק החוקר הפרטי משתמש במהלך החקירה במגוון רחב של אמצעים: בדיקות מז"פ, בדיקות פוליגרף, שימוש במצלמות סמויות, עוקבים מומחים, ניתוח רעשים מקצועי, השוואת קול, שימוש במכשירי מעכב חדשניים כגון מצלמות נסתרות, מעכבים בזמן אמת באמצעות מכוניות או באופן רגלי ועוד.

משרד חקירות פרטי
לצד העבודה המאומצת של חוקר פרטי עובדים במשרד חקירות בעלי מקצוע נוספים כגון: בלשים, אנשי מודיעין עיסקי, מומחים לתפעול מחשבים ומכשירים נסתרים, מומחי פוליגרף, צלמים מקצועיים. בכל חקירה נעזרים בכל החוליות של קשת אנשי המקצוע המועסקים במשרד החקירות. שיתוף פעולה בין כלל אנשי המקצוע הופך את העבודה במשרד חקירות פרטי ליעילה ומהירה אשר מניבה תוצאות משביעות רצון.

יש לכם חשד? צלצלו עכשיו ואנחנו נדאג לגלות את האמת!

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר