חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות ענייני אישות

חיי זוגיות בכלל וחיי נישואין בפרט הינם חיים מורכבים כאשר לעיתים אנו נתקלים במצבים לא נעימים אשר פוגעים באימון שלנו כלפי בני הזוג שלנו. הנורמות החברתיות, יצרים אישיים, שיגרה, סיכסוכים בין בני זוג ועוד יכולים להשפיע על מצבים בהם אחד או שני בני הזוג מנהלים רומנים, בוגדים ובמילים אחרות אינם שומרים אימונים במהלך הזוגיות בה נמצאים. לעיתים אנו חושדים בבני הזוג שלנו, אבל לא יודעים בוודאות האם מדובר בבגידה וודאית, רומן מתמשך או רק דמיון שלנו. החשדות גורמות לנו לאי נחת ולאט לאט מכרסמים בקשר הזוגי בו אנו נמצאים.

פתרון של תעלומה על ידי בלש פרטי מקצועי
על מנת לענות על השאלות שמטרידות אותנו ולגלות פעם אחת ולתמיד האם הבן זוג שלנו בוגד בנו ניתן להגיע לאנשי מקצועי אשר יעשו את העבודה בצורה המהירה, האיכותית והדיסקרטית ביותר. משרד חקירות פרטי מעסיק אנשי מקצוע הטובים ביותר אשר מנוסים בכל מה שקשור למעקב אחר בן זוג שחשוב כבוגדני. הבלשים הפרטיים הינם אנשי המקצוע היחדים שיכולים לעזור לכם במצב זה. הם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת כגון: צ´יפים, מצלמות נסתרות, מכשירי האזנה וגם עוקבים אחר החשוד ברכבים סמויים.

קבלת תוצאות של תהליך המעקב
לאחר בדיקת כל האפשרויות מעקב, הבולש הפרטי יוצר קשר עם הלקוח ומעביר לו את כלל החומרים אשר נאספו. מדובר בדרך כלל בקלטות וידאו, תמונות סטילס וקלטות שמע. חשוב לציין כי הבלש הפרטי שומר על דיסקרטיות מלאה וסודיות לגבי התיקים מסוג זה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר