חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות ובילוש

חקירות ובילוש מתבצעים על- ידי אנשים מומחים. אלו אנשים אשר הוסמכו על- ידי משרד המשפטים ועשו דרך של למידת הנושא משך שלוש שנים- ולאחר מבחן הסמכה ובחינת הבקשה על ידי ועדת רישוי חקירות ובילוש.

ישנם סוגי חקירות ובילוש שונים
לכל רשות יש את המוסמך לה לערוך חקירות ובילוש. לדוגמה- למשטרה צבאית חוקרת יש חוקרים מטעמה, כמו גם חוקרי משטרה. על אותו המשקל אם זהו חוקר פרטי – יעסוק בתחום האזרחי. על- אף שחוקר מורשה להשתמש בזהות בדויה כל- שהיא על מנת להשלים את משימתו, אין הוא רשאי על- פי חוק להתחזות לנציג רשות מסוימת (מסים, משטרה ועוד) על- מנת לדלות את הפרטים. כמו- כן ישנם איסורים והגבלות בחוק לגבי האזנות סתר, פרסום או צילום צנעת הפרט ועוד, לכן אמצעי חקירות ובילוש צריכים להיות מתוחכמים ויצירתיים.

מהם תחומי חקירות ובילוש אזרחיים?
חקירות אישיות (כמו בגידה, מה עושה הבן או הבת ועוד), חקירות פליליות, מעקבים וצילום סמוי (חוקי ברשות הרבים), חקירות כלכליות (אישיות או מסחריות- חקירות הונאה), איתור חייבים (כולל אלו שהצ´ק חזר להם והפרטים הרשומים בו אינם נכונים).  כמו- כן ישנם משרדים הנותנים ייעוצים שונים (כיצד להתנהג בעת חקירת פוליגרף, מתי ואם לחשוף את כך שהנכם מודעים לבגידה או להונאה ועוד), הרצאות המספרות על תחום חקירות ובילוש וכל נושא בו תזדקקו לתמיכה ולייעוץ.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר