חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מכשירי ציטוט

היועץ המשפטי לממשלה בישראל החל לפני שנה תהליך של חקיקה, המאפשרת בין השאר לתת סמכות לבית משפט שלום להוציא צו לרשויות חוקרות – ובפרט למשטרה- לקבל את כל נתוני התקשורת הדרושים מחברות התקשורת השונות, וכך בעצם לשפר יכולות מעקב אחר עבריינים.

מהם מכשירי ציתות?
מכשירי ציתות שהחלו את דרכם המוגבלת כקו טלפון נוסף המאזין לקו התפתחו להיות מכשירי הקלטה, ועם התפתחות הטכנולוגיה והשימוש באמצעים נוספים להעברת מסרים- כך השתכללו מכשירי ציתות שמסוגלים להיות מוצפנים בכל מקום. מכשירי ציתות חייבים להיות תחת שימוש כדין- שכן אם לא, לא רק שלא יהיו קבילים בבית משפט, אלא גם שזוהי עבירה פלילית למעשה.

האם מכשירי ציתות מקובלים בעולם?
כבר משנות הארבעים של המאה הקודמת נחשפו שירותי ציתות על ידי עיתונאים וחוקרים בריטיים (היה מדובר בציתות לפקסים). מאז התפתחו שיטות אמצעים לציתות בים, באויר, ביבשה ואף בחלל. בארצות הברית ישנה מערכת ציתות המאפשרת לקלוט כל סוג של מסר אלקטרוני- היא מופעלת על ידי הסוכנות לבטחון לאומי (NSA). מבחינת החוק? לאחר אירועי ה- 11 בספטמבר חוקק בארצות הברית "חוק הפטריוט", אשר הרחיב את האפשרויות החוקיות לציתות למטרת שמירה על המדינה ועל אזרחיה. כיום, כל המידע הרגיש על אזרח ארצות הברית יכול להגיע לידיו של כל סוכן פדרלי וזאת ללא כל פיקוח משפטי ותוך התעלמות מזכויות פרט בסיסיות.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר