חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מצלמות סמויות

כבר עכשיו יכול להיות שמישהו צופה בכם, מצלמות סמויות נמצאות בחפצים שלא חשבנו, ורק משתכללות יותר ויותר. הן נמצאות במקומות לא צפויים כמו מתז מים עציץ, כפתור. גם אם לא תכננתם לחייך למצלמה, אתם מצולמים.

חייך אל המצלמה
כיום בעידן הטכנולוגי, כשמוצרים הופכים להיות מיניאטורים וננו- אלקטרונים, יש אין- סוף אפשרויות בתוך מוצר קבוע שמותקן באיזור או התקן שמוצמד לחפץ כל- שהוא. אורך ההקלטה יכול להמשך שעות, ימים או שנים, תלוי בעצם בצרכי הצילום. כמובן שההתקן יכול להיות אלחוטי, לכן אינו זקוק לנקודת חשמל כמקור חשמל- ואל תצפו לראות אותו דווקא על מכשירים חשמליים. ההתקן יכול להעביר את השידור או להקליט, כך שניתן לצפות בכל האירוע לאחר מכן ואף להגישו לבית המשפט. לפעמים חשוב שהמצלמות יראו- לצורך התראה (כאן נכנסות לתמונה אף מצלמות כביש או מצלמות במקומות ציבוריים שיש בהם רכוש יקר) או מצלמות סמויות של חוקרים פרטיים שמקליטות את המטפלת בסביבת הילדים שלכם.

מצלמות סמויות קלות לשימוש
גאדג´טים מקיפים אותנו מכל כיוון וגם בתחום המצלמות הסמויות. חלקן תוכננו להיות "idiot proof" , כלומר ידידותיות לשימוש אלו שלא ממש יודעים כיצד להפעיל מכשירים אלקטרוניים. חשוב להתייעץ לגבי השימושים השונים עם המומחים, כדי להפוך את הצילום ליעיל, ואת הראיות, אם זו מטרת הצילום, להפוך לקבילות בבית המשפט. זכרו כי יש גם את חוק הגנת הפרטיות ולא כל מקום מותר לצילום על- פי חוק.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר