חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ציוד חקירות

עולם החקירות התפתח מאוד בשנים האחרונות עם תאוצת הטכנולוגיה והחידושים הרבים שבה. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת שיטות עבודה רבות שמסייעות לחוקרים בעבודתם ומייעלות את עבודתם. קיימת דרישה גבוהה לציוד חקירות ובילוש והשוק כיום רחב מאוד ומעניק פתרונות יצירתיים עבור כל סיטואציה שאמורה להיות סמויה ולהיעשות בחשאיות.

איזה ציוד מוצע לחוקר?
הציוד המוצע לחוקר כיום הוא רחב ומגוון. בתחום הצילום כמובן שיש את המצלמות הדיגיטליות הקומפקטיות שהן ניידות, קלילות ומאפשרות להשיג תמונה באיכות טובה וחדה שתספק כמה שיותר פרטים לתמונה. פעמים רבות לא ניתן לשלוף את המצלמה בגלוי ואין מקום מסתור על כן הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מציעה הרכבה סמויה של מצלמה בעטים, משקפיים, בבובות, מצלמות וידאו שעושות מעקב ומותקנות פעמים רבות בבתים פרטיים ומשרדים כאחד.
תחום נרחב נוסף הוא ציוד האזנה. פעמים רבות דרוש החוקר להקליט וידוי או שיחה בכדי ללכוד את הנאשם "על חם" או לחלופין לאתר מס´ טלפון, לעשות האזנות וכו´. החוקר צריך לעשות זאת בדרך דיסקרטית וחכמה שמוצעת גם היא בפריטי יום-יום שלא ניתן לתאר שהם מכשירי האזנה. השוק מציע מגוון מוצרים לתחום הניטור, המחשוב והמעקב הטלפוני .

נגישות הציוד 
בימינו כל אחד יכול לרכוש במחיר זול יחסית את המוצרים השונים שדרושים לחוקר מקצועי. עם זאת לא לכל אחד יש את האישור החוקי להשתמש במוצרים אלה ועל כן נגישותם יכולה להיות טעות מרה. תמיד רצוי להיעזר באיש מקצוע שיודע כיצד לתפעל את המכשירים פיזית כמו כן כיצד להשתמש בהם בשטח באופן סמוי, יעיל ובטוח שלא יגרום לנזקים וישיג את מטרת החקירה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר