חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מערכות מעקב

אין כמו לדעת מה קורה בעסק, בבית, מה קורה עם הילדים ומה עם ההורים הקשישים. כיום ישנה האפשרות לעקוב אחר מהלך העניינים ולנקוט באמצעים חוקיים במידת הצורך כשמתבררת עוולה מסוימת או מקרה בלתי רצוי. בעלי עסקים רבים ומוסדות משתמשים באמצעי מעקב כהרתעה וגם כמעקב שוטף לתיעוד – צילום וציטוט למצולמים, כאשר הם גלויים וחשופים לכל או מוסתרים בטכנולוגיות מתקדמות.

תחזוקה של מערכות מעקב
לכל אמצעי מעקב, מלבד מכשירים שמעבירים "בשידור חי" ללא הקלטה את חומרי המעקב ישנו נפח הקלטה מסוים המצריך תחזוקה שוטפת למכשיר, הכנסה של נפח הקלטה חדש והפעלה. חשוב להתעניין לגבי כל אמצעי מכשור לגבי אורך ההקלטה, אם יש צורך בהחלפת סוללות וכיצד הוא מופעל. לעומת זאת, ישנן מצלמות קבועות, כמו מצלמות נסתרות, אשר חיבור אל הרשת הביתית מכל מקום בו ישנה רשת אינטרנט יאפשר גישה באמצעות סיסמה כמובן אל המצלמה המצלמת את הילדים שלכם עם המטפלת, המצלמה המשגיחה על הוריכם או לעסק שלכם בכל שעות היממה.

מצלמות ואמצעי ציטוט וגם מערכות מעקב אחרות
ישנן מערכות מעקב של חוקרים פרטיים ל"כל מה שזז", ניתן לומר. תקשורת אינטרנטית, צילום וציטוט בכל מקום ומכל אמצעי ועוד. אם לעסק שלכם ישנם רכבים, ישנן מערכות מעקב שיסמנו עבורכם היכן הוא נמצא בדיוק Online ו- Offline. כיום ניתן לשלוט במצלמות בשלט רחוק דרך המחשב או דרך שלט רחוק. על צג המחשב יופיעו עד 4 צילומי מסך של מצלמות המעקב, עליהן ניתן לשלוט בלחיצת כפתור מרחוק ולהזיזן על פי הצורך. בנוסף, ישנן מערכות מעקב למעקב אחר גולשים. אתם מעוניינים לדעת מי גלש לאתרכם? כמה גולשים ביקרו בו? אלו באות לטובת מקדמי אתרים או מנהלי אתר ששולטים בתוכן של האתר ומשנים אותו בעקבות התנהגות הגולשים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר