חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ציוד ציטוט

עולם ציוד החקירות הולך ומתפתח מדי יום ביומו במקביל להתקדמות הטכנולוגית שתאוצתה אינה נפסקת. קיים ציוד חקירה רב בתחומים רבים : החל מציוד האזנה, לציוד וידאו ומצלמות נסתרות וכלה בציוד ציטוט. אמצעי התקשורת, במיוחד טלפונים ופלאפונים, מאפשרים בימינו לבלשים, חוקרים פרטיים ולמשטרה לבצע חקירה יסודית, מקיפה ובעלת ראיות ממשיות.

מה הוא ציוד ציטוט?
מכשירי הציטוט נמנים בקטגוריות ציוד הציטוט והמגוון הוא רחב מאוד. בעבר הוא התבסס על טלפונים ועלייה על הקו וציטוט לשיחות, אך כיום יש אופציות משוכללות נוספות. ציוד הציטוט יכול להיות מוצפן בכרטיס של פלאפון, בבובות, בעטים, בסיכות לבגד ועוד. כל שימוש בציוד ציטוט חייב להיות באישור חוקי בכדי שיהיה קביל כראייה בבית המשפט. היועץ המשפטי לממשלה הכניס לחקיקה הליכים שמאפשרים למשטרה ולגופים חוקרים להוציא צו המאשר להם להשתמש בציוד ציטוט על סוגיו השונים. כמו כן, להיעזר בחברות התקשורת השונות בכדי לקבל את המידע הדרוש ולצטט אחרי האדם הנחקר. אדם שצוטט ללא צו ולא כחוק יעמוד לדין , מדובר בעבירה לכל דבר ובחדירה ופולשנות לפרטיות האדם.

ציוד ציטוט ברחבי העולם
לא רק בארץ מקובל להשתמש במכשירי ציטוט, עוד בשנות ה40 בבריטניה נחשפו שירותים מסוג זה בתחום הפקסימיליה. בארה"ב מוכרת השיטה של ציטוט אחר מסרים אלקטרוניים. שיטה זו מתקיימת בעיקר בתחום סמכותם של הסוכנות לביטחון לאומי. אירועי 11 בספטמבר בהם נפלו "מגדלי התאומים" בעקבות התקפת טרור גרמו להרחבת האישור לציטוט במטרה להגן על הציבור. בארה"ב לא צריך צו משפטי וכל סוכן פדראלי יכול להשתמש בציוד ציטוט. החיסרון העיקרי הוא החדירה לחיי הפרט של האדם מחד, אך הזכות של תושבי ארה"ב לביטחון והזכות לחיים גוברת על פרטיותו של אדם אחד.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר