חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה פלילית

תחום החקירות הפליליות מטופל לרוב בתחום החקירה המשטרתית. פתיחה של חקירה יכולה להיות בעקבות הגשת תלונה למשטרה או בעקבות מידע שהגיע למשטרה וגרם לה לפתוח בחקירה מתוך חשד למעשה פשע. עם זאת, קיימים מקרים רבים בהם המשטרה תמצא לנכון לערב גוף חוקר פרטי, לא משטרתי, שיסייע בהליך החקירה. הן מפאת עומס עבודה והן מפאת ייעוץ של משרד המתמחה בתחום מסוים.

חוקר פרטי בחקירה פלילית
השילוב של חוקר פרטי בתחום החקירות הפליליות יהיה כאשר נאסף סיום המידע והחקירה הפכה לגלויה אך טרם הסתיימה. או כאשר קיים עומס גדול על הגוף המשטרתי והוא צריך סיוע מגופים פרטיים. חוקרים פרטיים יכולים לקבל חקירות פליליות במידה והמשרד מתמחה בתחום והמשטרה מוצאת לנכון כי יעוץ במשרד פרטי תסייע לחקירה. המטרה העיקרית של חוקר פרטי הוא לאסוף את המידע וממצאים שיסייעו להליך החקירה המשטרתית. החוקרים הפרטיים מתמחים בתחום החקירה והציטוט באמצעים טכנולוגיים חדישים ומפותחים מאוד.
כאשר מדובר במקרה מסועף ומסובך שדורש חקירה מעמיקה, ראיון עדים, קשורים במעשה, בדיקת ראיות וכו´ נדרש, פעמים רבות, סיוע של משרד חקירות פרטי.

מתי פונה אדם לחוקר פרטי?
קיימות חקירות פליליות שיתקיימו אך ורק בתחום המשרד חקירות הפרטי. לרוב מדובר בהבדל מהותי של סוג העבירה – הפנייה למשטרה תעשה לאחר ביצוע העבירה, בעוד הפנייה למשרד חקירות פרטי ולשכירת שירותיו יהיה כאשר מתעורר חשד לעבירה לעיתים יפנה אדם פרטי למשרד חקירות פרטי ולא למשטרה.. כמובן שניתן לפנות לשני הגורמים ובכך להגדיל את יסודיות החקירה. הגופים יכולים לשתף פעולה זה עם זה בכדי להגיע למטרה המשותפת – סיום הליך החקירה והסגרת העבריין.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר