חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

בילוש וחקירות

כיום ישנן שיטות רבות לדעת היכן כל אדם נמצא, ואף דרכים רבות למעקב אחריו. אמצעי צילום ותיעוד, אמצעי גילוי על פי תשדורות ב- GPS, ציוד מעקב וריגול ועוד אמצעים עומדים לרשותו של החוקר, כשהשמיים הם הגבול להמצאות העולות מן השטח לצורך השגת המטרות. כיום רבים משתמשים בחוקרים כמו גם בכלי בילוש וחקירות באופן עצמאי: מאנשים פרטיים החרדים לפרטיותם או לבטחונם כמו גם בנושא בגידות או מעקב אחר ילדיהם, ממשיך בתחום התעשייתי, משרדים ותאגידים כמו גם משרדים מדיניים וכלה בתחום המחשבים.

כמה קל להשיג ציוד בילוש וחקירות?
מאוד קל. כל אתר באינטרנט העוסק בבילוש וחקירות מספק לכל דורש שימלא את פרטי כרטיס האשראי שלו את הציוד הנדרש (אולם האם עוקבים אחרינו אז?...) כיום כל אחד יכול לחבוש את כובעו של שרלוק הולמס, להכנס לנעליה של אגאטה כריסטי ולהתחיל במלאכת החקירה המתוחכמת, אולם אז, מה ניתן לעשות עם החומר שהצטבר? כיצד להציג אותו באופן קביל בפני משטרה ובית משפט? אם- כן, חוקר פרטי מנוסה הוא זה היודע היכן כדאי לפזר את האנרגיות בזמן המעקב והיכן להיות בזמן הנכון כדי לעשות את המלאכה. העניין הוא לא רק חשיפתה של זהות אדם שבוגד עם מישהו אחר או מתקין תוכנות הרוגלה בעסק שלכם, אלא גם האם יש מקום לאיסוף ראיות נוספות על מנת שיהיה ניתן להפלילו.

כיצד לבחור משרד בילוש וחקירות?
כיום ישנו מבחר רב של אלו בישראל, אולם בחירה במשרד הנכון המיומן במקרים כגון שלך היא זו שתוביל להצלחה, משום שעל מקצוענות אין טעם להתפשר. בנוסף, הקשר שבין החוקר ללקוחו הוא חשוב לא פחות על מנת שיהיה שיתוף פעולה פורה ויעיל בין הלקוח לחוקר כמו גם למושאי הריגול לפעמים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר