חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי הזמנה

הזמנה של חוקר פרטי צריכה להיעשות בשיקול דעת, סקר שוק ובדיקת נתונים על כל חוקר וחוקר. כאשר פונים לחוקר פרטי נותנים בידיו פרטים על חייך הפרטיים האישיים, על מקרים שלא חולקים עם כל אחד כמו בגידות במשפחה שנוגעת לזוגיות שזה נושא אישי או כמו רשלנות רפואית שחושפת את העבר הרפואי הפרטי שיכול להכיל פרטים אישיים ומקרים דומים.

אילו פרטים יש לברר טרם הזמנה של חוקר פרטי?
לפני שמשכירים את שירותיו של חוקר פרטי יש לבדוק כי יש ברשותו את הרישיונות הרשמיים לחקירות מטעם המשרד למשפטים, שהוא פועל על פי החוק ולא יסבך אתכם בצרות נוספות, שהוא בעל ותק וניסיון במקצוע, שהתיקים הקודמים שלו ברובם הסתיימו בהצלחה, שהוא עובד ביעילות, שהוא משתמש בטכנולוגיה חדישה ובאמצעים יצירתיים לפתרון בעיות ואתגרים בדרך. החוקר הפרטי צריך לפעול בחשאיות ודיסקרטיות הן עם הפרטים שמעביר לו הלקוח והן בהליך החקירה.

כיצד נעשה הזמנה משתלמת של חוקר פרטי?
לאחר כל הבדיקה של הנתונים לעיל יש לשבת עם החוקר הפרטי ולראות כי יש כימיה ביניכם, שהוא מבין לליבכם ורוצה לסייע לכם. המחיר של הזמנת חוקר פרטי גם הוא יהיה שיקול חשוב בשכירת שירותיו. קיימים חוקרים פרטיים שמציעים מחירים מופקעים לשירותם. כאשר מנסים לברר אם המחיר שהוצע הוגן יש לבדוק מה הוא מס´ האנשים שפועלים במסגרת התיק, מה משך זמן החקירה, איזה ציוד משתמשים החוקרים – אילו קריטריונים ופרמטרים שיוכלו לסייע לכם בתמחור החקירה ובהערכה תקציבית של ההזמנה של חוקר פרטי והאם היא הוגנת. קיימים חוקרים פרטיים רודפי בצע שינצלו את מצבו הפגוע של הלקוח וידרשו ממנו סכומים מופקעים, על כן אל תיתנו לאף אחד לרמות אתכם ובדקו כל אדם בשבע עיניים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר