חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי בצפון

אין כמו חוקר שמכיר את השטח, למרות שחוקר פרטי שיודע את עבודתו יכול להסתדר בכל שטח נתון כשהוא עושה את "שיעורי הבית" הידועים לו. חוקר פרטי חייב להתמצא בהתנהגויות של בני אדם כמו גם בדרכי פעולה אופייניות לדמויות חשודות. מי שבקיא בכך יכול לקרוא את הצעדים הבאים של מושא החקירה שלו ולהיות מוכן עם "האצבע על ההדק", כלומר – על מכשיר ההקלטה. הוא יכול להיעזר בציוד מתוחכם ככל שיהיה, אולם מה שחשוב בעצם הוא העברת הראיות לבית המשפט כך שהן תהיינה קבילות בידי בית המשפט.

התמחות של חוקר פרטי
היות וחוקר פרטי הוא מי שאוסף ידיעות על הזולת "לצורכי אחרים ודרך שירות לכל ושלא לצורכי סקר דעת קהל, מחקר מדעי או פרסום ברבים" הוא חייב ברישיון לעסוק בכך. את הרישיון ניתן להשיג לאחר ותק של 5 שנות חוקר פרטי רשוי תחת חסותו של חוקר פרטי מוסמך או משרד חקירות, להגיש בקשה למשרד המשפטים ולקבל את אישורו. כל חוקר רשאי לעסוק בתחום בו הוא בוחר: חקירות פרטיות, חקירות כלכליות, חקירות מסחריות ועוד כשהוא משתמש במיטב האינטואיציה והידע שלו ובמכשירים המתאימים לכל משימה וכמובן שבאופן חוקי. התמצאותו של חוקר במרחב הגיאוגרפי אותו הוא חוקר כמעט שווה ערך להתמחות בתחום מסוים כמו בשטח המחשבים, הונאות עסקיות ועוד.

איך למצוא חוקר פרטי בצפון הארץ?
חוקר פרטי יכול להעתיק את מגוריו באופן זמני גם לצפון, אם המשימה מחייבת. במידה והגעתם למשא ומתן עם משרד חקירות מהמרכז לגבי פעילות בצפון, ודאו כי מי ששוחחתם מולו והתרשמתם לגבי יכולותיו הוא גם מי שיצא למשימה. זכרו כי ותק וניסיון יכולים לעשות את ההבדל, כמו מי שזמין לך לאורך שעות היום והלילה כדי לפעול למען האינטרסים שלך.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר