חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מודיעין עסקים

מודיעין עסקי משמש כיום חברות רבות המתחקות אחר השוק שבו פועל תאגיד מסוים. על פי הנתונים שנצברו ונבדקו, נלקחות החלטות עסקיות לקידום העסק. המידע הכלול הינו על מוצרים ועל תהליכי עבודתם של המתחרים, ובכלל זה גם דפוסי התנהגות של המידע שנאסף. המודיעין העסקי מורכב על אותן השיטות של מודיעין צבאי. חוקר פרטי מסתייע במוצרי בילוש לצורך העניין, אולם בסופו של דבר המודיעין מתחלק לאיסוף לגיטימי ואיסוף שאינו לגיטימי וגובל לעתים בפלילי.

אמצעי מעקב שונים
בעלי חנויות ועסקים חדשים אשר מעוניינים לעשות עבודת שטח כדי להבין מהי כדאיותם להתברג אל מתחם מסוים מסתייעים לעתים על מודיעין עסקי. מלבד זה שהם רוצים לדעת מהי דרך השיווק הטובה ביותר שלהם ומהו קהל היעד של האזור, והם המכשולים הגדולים שעלולים להמתין לעסק ועוד, הם עוקבים אחר הדמויות המנהלות את העסקים המתחרים באמצעי האזנה, צילום ועוד. כמו- כן בעידן טכנולוגי כזה כשמרבית המידע עובר למעשה דרך צינורות הרשת, ישנן שיטות להתחבר למחשבים אלו שאינם פרטיים אלא ברשות החברה ולדלות את המידע הרצוי. הכלים הלגיטימיים מתבססים על מידענות – הם מבוססים על ידע גלוי ולגיטימי, וכן מתבססים על מה שכבר אירע – ומסתייעים על פי רוב על מודיעין אנושי. הכלים שאינם לגיטימיים כולל ריגול תעשייתי בדומה לשיטות ריגול צבאיות אשר הפעלתן במסגרות הציבוריות נחשבת לעברה פלילית על החוק, כל אלו ועוד נלמדים בקורס מודיעין עסקי.

בינה עסקית
בינה עסקית מסומנת גם כ- BI, זהו תחום בטכנולוגיית המידע אשר מסייע לארגון ללמוד להבין את הנושאים העסקיים ואת דפוסי העבודה באותם תחומים. על פי טכנולוגיה זו, ניתן לקבל התראות ואיתותים לצורך קבלת החלטות ניהוליות. רבות מהחברות הנעזרות במודיעין עסקי- תחרותי משתמשות בתחום טכנולוגי ועתידני זה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר