חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה ממוכנת

כל מי שקשוב לאמצעי המדיה בעת האחרונה בודאי נחשף לפרשות השונות אשר אנשים מהצד השני של המסך ביצעו עבירות פליליות אגב פיתוי הקורבנות באמצעים שונים ודרך אתרים פופולאריים בקרב ילדים. במקביל אליהם, ישנם פושעים אחרים שמנצלים את מקום העבודה שלהם לצורך הדלפת מידע מודיעיני עסקי, ובכך מביאים נזק על החברה בה הם מועסקים, ויש קראקרים שפורצים למחשבים ויכולים להשתלט על המחשב או להזדהות בשמו של בעל המחשב בכבודו ובעצמו. במקרים אלו, ניתן להפעיל שירותי חקירות, כאשר ישנו גורם שלישי – חוקרים פרטיים, אשר פועלים לחשיפת זהותו של העבריין ולעתים גם להבאתו לידי עונשו.

מעקבי מחשוב ואלקטרוניקה אחרת
לעתים, לא ניתן להבחין בכך שאדם או גורם זר השתלט על נתיב מידע ומצותת, עוקב, משתמש לרעה במידע אשר קיבל או פועל באופן אקטיבי לצורך ביצוע מעשה אסור כל שהוא. כשמדובר במחשב, ישנם אמצעים לחסום מידע חשוב כמו למשל בחברות עסקיות השומרות מידע פנימי אסטרטגי, אולם כשמדובר במחשב ביתי אשר רמת התחזוקה שלו נמוכה ולא תמיד הוא נמצא מוגן ממילא מפני אותם גורמים חיצוניים (כולל מטרידנים למיניהם) או אנשים שנמצאים מהצד השני ולא נחשפים כדי להיענש על ידי הרשויות, ניתן לבצע חקירה ותיעוד של פעילויות במחשב כדי לקבוע אם יש פורץ שעושה בו שימוש לרעה, או שמא עובד מסוים עושה שימוש במחשב שלא במסגרת הרשאתו.

כיצד ניתן לאתר את מי שמהצד השני של המסך?
לכל מדיה יש את נקודת התורפה שלה המסגירה מי משדר מהיכן (פלאי הטכנולוגיה). ככל שהקדמה מכה יותר ויותר, כך גם יכולים להתחכם העבריינים שמהצד השני ולהתעלות על פני הידע של החוקרים. חוקר מעודכן בחידושי הטכנולוגיה יהיה מסוגל לאיתור אנשים יותר בקלות, ועל כן בדרך כלל אותם חוקרים בעלי ידע אלקטרוני מפותח.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר