חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

הטרדה טלפונית

הטרדות טלפוניות מתבצעות בדרך כלל ממספרים חסויים כדי שלא תתאפשר הגישה לחיוג בחזרה על ידי המוטרד או האפשרות לגלות מי היה מעברו השני של הקו. החוק קובע עונשים שונים לסוגי הטרדות שונים, כאשר עומדים מול הטרדות אלו חוקי בסיס שונים לקביעת העברות, וביניהם: חוק הגנת הפרטיות התשמ"א – אדם לא יפגע בפרטיות של אדם אחר אל אם הסכים,  סעיף 192 לחוק העונשין מדבר על איומים, סעיף 428 לחוק העונשין מדבר על סחיטה באיומים, סעיף 447 לחוק העונשין מדבר על הסגת גבול בכדי לעבור עברה וסעיף 30 לחוק הבזק (של חברת בזק) מדבר על הטרדה דרך מתקן בזק.

כיצד לפעול במקרה הטרדה?
ניתן לפנות למשטרה, אולם הטיפול במקרי הטרדה לא מותנע אלא אם נצברו לפחות 10 מקרים של הטרדה שניתן לאסוף (למשטרה יש את היכולת לעקוב אחר אותן שיחות מטרידים באמצעות צו משפטי). כך רצוי לתעד כל שיחת טלפון ממטרידן- מתי התקבלה ולאיזה מכשיר. במקביל, ישנה שיטה ממוחשבת להאזנת סתר אשר חוקרים פרטיים רבים נעזרים בה – זה חוקי כל עוד אחד מן הצדדים המוקלטים מסכים להיות חשוף, כאשר היא שומרת את כל שיחות הטלפון שמתקבלות מרגע הפעלת השירות. כאשר איתור המטריד נעשה תוך כדי שיחה, ניתן לאתרו גם באופן פיזי.

מה המשך הפעולה?
חוקרים פרטיים יכולים לאתר את פרטיו של מטריד, ובאמצעי חקירה שונים יכולים לחקור את הנסיבות שהביאו למעשיו. באמצעות פרטים אלו, ניתן להגיש תלונה במשטרה. אותן הקלטות שנעשו יכולות לשמש לראיה גם בבית המשפט. היות והטרדה טלפונית נחשבת לעברה פלילית על פי חוק, רצוי לכוון את אופי החקירה לכיוון שבו תושגנה מספיק ראיות המפלילות את המטריד אשר יוענש על פי חוק.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר