חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פלילי

חקירה פלילית היא עניין למקצוענים בלבד. כל הליך כזה של חקירה מתחיל באחת משני דרכים – כשמגיעה תלונה ממשית לגבי חשד או ראיה לעבירה פלילית שדורשת התערבות וגוררת חקירה משטרתית או במקרה בו מגיע מידע מפליל הקודם לביצוע העבירה במטרה למנוע אותה. עם זאת, הגוף החוקר לא חייב להיות המשטרה. גם חוקר פלילי פרטי יכול לעשות את העבודה ובמקרים רבים אף להגיע לתוצאות טובות יותר, בשל היותו בלתי תלוי ומכוון מטרה אחת בלבד. אופי החקירה משתנה כמובן על פי הנתונים הרלוונטים ויכול ליצור מצב בו עבודת החקירה תיעשה באופן ישיר ופשוט ולהבדיל מצב שבו מסתעפת החקירה ודורשת שילוב של גופים וכוחות רבים.

מגיעים אל האמת
חקירה משטרתית ועבודתו של החוקר הפרטי לא תמיד מנוגדות זו לזו. פעמים רבות חושף החוקר הפרטי ממצאים ומידע שאליהם לא הגיעה המשטרה, מה שיכול לעזור עד מאוד לעבודת המשטרה. משרדי חקירות פרטיים רבים אף משלבים כוחות עם המשטרה ובמקרים מסוימים יחסי העבודה הללו מביאים לתוצאות מהירות ומשמעותיות. ההבדל העיקרי בין החקירה המשטרתית לזו הפרטית נמצא במועד שבו מתחילה עבודת החקירה. המשטרה תתחיל לחקור בדרך כלל לאחר שהתבצעה פנייה בדבר עבירה כלשהי – איום, גניבה, מרמה, חטיפה וכו´. לעומת זאת, החוקר הפרטי פועל פעמים רבות עוד לפני שבוצעה העבירה הממשית וכשמתעורר חשד מסוים לגבי אפשרות ביצועה. כפי שהזכרנו קודם – אין מניעה לפניה אל שני הגופים ולעבודתם במקביל.

שלא יעבדו עליכם
חוקר פלילי פרטי הופך להיות משהו נחוץ יותר ויותר. מגוון תחבולות העוקץ וההונאה שמתגלים בכל יום וחוסר הזמינות של המשטרה שנגרם לעיתים בשל מחסור בכח אדם מחייב גם פניה אל אפיק חקירה פרטי. תכניות הטלוויזיה השונות מלאות במקרי גניבה ומרמה של נוכלים הנחשפים פעם אחר פעם. במידה והרצון לשמור על חשאיות ופרטיות עולה – חקירה פלילית של חוקר פרטי היא הפתרון המתבקש.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר