חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איך בוחרים חוקר פרטי

חיים עשויים להביא אותנו לכל מיני מצבים. לעיתים אף נגיע למצב שבו נזדקק לשרותיו של חוקר פרטי. בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגובר כלפי שוק חקירות פרטיות. ניתן להשתמש בשירותי חקירה פרטיים מכמה סיבות: את/ה בטוח שבן/בת הזוג בוגד/ת בך, ויש צורך בהוכחות חותכות לבית המשפט, במקרה בו מתעורר חדש שמישהו מנסה לרמות אותך או לגזול ממך, כאשר את/ה מעוניין לברר פרטים על עובד החדש שלך או כאשר אתה מעוניין לקבל מידע מודיעיני על המתחרים שלך בתחום העסקי. משרד חקירות פרטי יכול לספק לך את כל המידע הזה באופן מקצועי וחוקי, והכי חשוב בצורה חשאית.

תהליך הסמכה של חוקר פרטי
גם בתחום החקירות הפרטיות, הביקוש העולה הוביל לעלייה חדה בכמות נותני שירותי חקירה פרטית. אולם, לא כולם חוקרים פרטיים מקצועיים בעלי מוניטין אשר מסוגלים לספק שירות ברמה גבוהה. יש לקחת בחשבון שהנזק שעלול להיגרם מחקירה המתבצעת על ידי חוקר לא מקצועי וחסר מיומנות הוא גדול מאוד, לכן יש לבחור חוקר פרטי בקפידה. כאשר נפגשים עם חוקר פרטי לצורך התקשרות עסקית חשוב לברר מספר פרטים קריטיים. כמו למשל, האם הוא פועל עם רישיון חוקר פרטי בתוקף, מהם דרכי הפעולה שלו, באילו אמצעים ישתמש בכדי לאסוף את המידע הדרוש, האם ביצע בעבר פעולות דומות, ובאיזה אופן ייקבע הסכום לתשלום.

היתרון של חוקר פרטי מנוסה
בתחום החקירות הפרטיות ניסיון הוא יתרון משמעותי. לכל חקירה יש אופי משלה וכל חקירה משתנה ממקרה למקרה בהתאם לנושא ולנסיבות. חקירה ש בן זוג בוגד שונה מחקירה של הונאת ביטוח, לכן מומלץ לשכור את שירותיו של חוקר פרטי עם ניסיון שביצע בעבר חקירות מסוגים שונים. ישנם חוקרים בעלי תחום התמחות ספציפי ותמיד מומלץ לבדוק האם החוקר שלכם מתמחה בסוג החקירה הנדרשת לכם.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר