חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור חייבים

באיתור של אדם החייב לך כסף יש חשיבות לגורם הזמן. אנשים אשר חייבים כסף לעיתים קרובת נעלמים מעל פני השטח וקשה מאוד למצוא אותם. לפתע אדם או לקוח שהיית איתו בקשר יומיומי עסקי נעלם עם החוב או סוגר את העסק ולא ניתן למצוא אותו או ליצור איתו קשר בטלפון. ישנם אף מקרים בהם החייב פושט את הרגל, נעלם עם החוב ומשאיר את הנושים עם חוב כספי. בדרך כלל גם בעלי החוב הולכים ומסתבכים משום שהכסף שחייבים להם חסר להם לצורך המשך עסקיהם.

כיצד מאתרים חייב?
במקרה של חייב שנעלם יש משמעות לתפקיד משרד חקירות באיתור חייבים. החוב גדל עם הזמן ובעלי החוב בדרך כלל נזקקים לו בדחיפות. לכן גורם הזמן הוא קריטי. בשביל איתור מהיר של החייב מומלץ להיעזר בשירותים של משרד חקירות ובילוש פרטי המתמחה במקרים של איתור חייב. עבודתו של משרד חקירות או חוקר פרטי במקרים הללו חייבת להיות חשאית ומדויקת. חוקר פרטי מקצועי ניחן במיומנות הנדרשת בפעולה רגישה כזאת, יודע כיצד לבצע מעקב חשאי בלי להתגלות ומאובזר בכל הציוד הטכנולוגי החדיש ביותר לצורך איתור ומעקב אחרי בעלי חוב. בנוסף, חמשרד חקירות טוב יש את הקשרים הנכונים לצורך הכנת תשתית ראייתית כנגד החייב.

משרד חקירות לצורך גביית חוב
במקרים מסוימים איתור החייב אינו סוף התהליך מפני שגם אם הצלחנו לאתר את החייב, עדיין מדובר בחוב כספי שיש ליישב אותו. משרד חקירות יכול לבוא לעזרתנו גם במקרה של גביית חוב לאחר האיתור. במקרה כזה חשוב לאסוף כמה שיותר מידע על החייב, בדרך כלל זה יהיה מידע אותו החייב ינסה להסתיר בכל מחיר כגון נכסים ורכוש שבעלותו, חשבונות בנק על שמו, ביטוחים שונים או פעילויות עסקיות שלו.     

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר