חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מצלמות מעקב סמויות

מצלמות מעקב סמויות הן אחד הכלים החשובים המשמשים את החוקר הפרטי בעבודתו ועוזרות לו בהשגת מידע מודיעיני הדרוש לשם הוכחות או במטרה לחקירה ועימות עם עובדות. הצילום הסמוי בכלל ייעשה בצורה הטובה ביותר כשהציוד עצמו, מצלמות המעקב הסמויות, יהיה ברמת שכלול גבוהה ואיכותית ויאפשר היטמעות בסביבה ויכולת צילום מדויקת ככל הניתן ובאיכות גבוהה גם מטווחים רחוקים מהאובייקט המצולם. נוסף על כך על החוקר להיות יצירתי במחשבה על דרכי הצילום ואפשרויות השימוש בציוד מבלי שיתגלה ועדיין ישיג את מטרתו וכן מיומן ומקצועי בנושא. אם יתקיימו כל אלה ישיג החוקר את מטרתו ויעשה שימוש יעיל במצלמות המעקב הסמויות.

מצלמים על פי דרישה
לא תמיד נשתמש באופן דומה במצלמות המעקב הסמויות. בראש ובראשונה ישנן מצלמות מסוגים וגדלים שונים המיועדות לשימושים שונים. ניתן למצוא כיום מצלמות ייעודיות המוחבאות בתוך ארון, ספר, עציץ ואפילו עט או פריטים מזעריים שמובנית בהם מצלמת מעקב סמויה וכך ניתן לצלם אובייקטים מבלי לעורר את חשדם. גם מבחינת תפעול הצילום דרושה מיומנות ספציפית לכל מקרה לגופו. לעיתים יצטרך החוקר להתמקם רחוק מהאובייקט ולהתקין מצלמות מבעוד מועד במקומות סמויים מן העין ולעיתים יהיה עליו לעקוב אחריו ולצלם מטווח קרוב מבלי לעורר חשד. גם צילום תוך כדי נהיגה, רכיבה, ריצה ועוד נדרש מדי פעם בפעולתו של החוקר הפרטי.

יעילות המצלמות
יעילותן של מצלמות המעקב הסמויות אינה מוטלת בספק ושימוש בהן היא אחת הדרכים הרלוונטיות ביותר להשגת הוכחות חותכות ומידע מפליל אודות מישהו. הן משמשות חוקרים פרטיים במקרי בגידה בהם מנסה לברר צד אחד פרטים אודות בן הזוג, בעסקים וארגונים המצריכים מעקב אחר עובדים החשודים בגניבות, במוסדות ציבוריים וכן בעוד שימושים רבים. הממצאים המפתיעים שמספקים הצילומים הסמויים הללו הופכים את תוצאות החקירה לאפקטיביות ביותר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר