חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

פתרונות מעקב

חלק מהצלחה של חוקר פרטי הוא האבזור הטכנולוגי שבשירותו, שיכול לספק לו את העליונות בחקירה. בכל יום נעשה שימוש בכלי אבטחה שמשמשים לתיעוד ולמעקב יעיל, בשביל הסדר הטוב למעקב רציף ולצרכים נקודתיים. לדוגמה – בעסקים שבהם ישנו חשד לזיוף סחורה או לגניבה ממקום העבודה, כמו גם הברחת מידע מהחברה – מתנהל בדרך כלל פיקוח סמוי מעין הכלל, כמו גם פיקוח גלוי או מצלמות דמה (דוגמת הדחלילים בכבישים המהירים) בכדי להרתיע ולפעמים גם להפתיע. באמצעות אותם כלים טכנולוגיים ניתן גם למצוא ראיות למשפט, במידה וזה יהיה רלבנטי בשלב מסוים.

אילו פתרונות מעקב קיימים?
פתרונות מעקב הם בדרך כלל סמויים. ניתן לתעד בהם דברים – כלומר להקליט באופן רציף בכדי שיהיה בהם שימוש עתידי מבלי לפספס רגע – ואלו בדרך כלל מצלמות נייחות שמחוברות למקור חשמלי קבוע – אלו משדרות למרכז מסוים ושם מתבצעת ההקלטה, או מצלמות ניידות שמקליטות באופן נקודתי אירוע מסוים, וזקוקות למפעיל. מצלמות אלו דורשות בדרך כלל תפעול מיומן – יש להפעיל בזמן ובאופן אחראי כדי שיהיה אפשר לקלוט באופן חד פעמי את הרגע הנכון ומהזוית הנכונה. ניתן גם לעקוב באמצעות אמצעי האזנה – חוקר פרטי יכול לעשות זאת באמצעים חוקיים וקבילים בבית המשפט, ניתן להצמיד מכשירי איתור למכוניות, לאנשים ולחפצים (ממש כמו איתור מכשירי סלולר ע"י לווין) או שתילת תוכנה מיוחדת במחשב לצורך מעקב אחר עובדים למשל.

מתי חוקרים עושים שימוש בכלים אלו?
כשמתבקשת פעילות שטח למעקב, החוקר הפרטי ידע לבחור את הכלי הנכון ביותר שיעזור ללקוחו לנצח במשפט, ויביא ללקוחו את ההוכחות הנחרצות ביותר שיוכל, מבלי שיורגש. בנוסף, ניתן לבנות ולהתאים כלים אלו על פי דרישה – ישנן מעבדות אלקטרוניקה מיוחדות לפיתוח כלים מתוחכמים מסוג זה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר