חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה באמצעות הפוליגרף – מהי מידת אמינותו?

החקר אחר האמת והבנת הנעשה בתוך ראשו של האדם העסיקו את בני האדם משחר האנושות. בעולם המודרני, לאור מחקרים פסיכולוגיים שנערכו לאורך ההיסטוריה, נמצא כי על אותן תגובות פיסיולוגיות אחראית מערכת העצבים. על פי הנחה זאת מבוססים "מבחני השקר" המודרניים יותר ובניהם הפוליגרף.

 

מה בעצם הפוליגרף עושה?
תפקיד הפוליגרף הוא
מדידה ורישום של התגובות הפיסיולוגיות אשר מתרחשות בגופו של אדם ולא גילוי אמת או שקר כפי שרבים סוברים. בדיקת פוליגרף מבוססת  על ההנחה שמערכת העצבים מופעלת על ידי ההתרחשויות הנפשיות והפסיכולוגיות אצל הנבדק אשר שולטת על תגובות פיסיולוגיות ושינויים פיסיולוגיים באופן בלתי נשלט אצל הנבדק .

 

כיצד יודעים אם הנחקר משקר?

התגובות נבחנות במגוון של דרכים שונות על ידי אמצעים טכניים כמו חיישנים המחוברים לגופו של הנבדק,ונרשמות על נייר מיוחד. בהמשך, חוקר הפוליגרף עורך הבחנה בין רישומי תגובותיו הפיסיולוגיות של הנבדק לשאלות הרלוונטיות מול רישומי תגובותיו הפיסיולוגיות לשאלות הבקרה ההשוואתית ולבסוף מתבצע איבחון של הנייר שעליו רשומים ממתאי הבדיקה.


המתנגדים לשיטת הפוליגרף טוענים כי אין אפשרות להסתמך על מהימנותה של הבדיקה מפני שישנם אנשים היודעים לזייף את התגובות ובמקרה כזה תוצאות הבדיקה עלולות להיות הרות גורל ובעלות משמעות רבה.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר