חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

בלש פרטי איך הוא עובד?

אל בלש פרטי המבצע חקירות פרטיות ניתן לפנות במספר ובמגוון רחב של מקרים. למשל יש חוקר פרטי העוסק בתחום הבגידות בחיי נישואין. בני זוג שחושדים בבן הזוג שלהם פונים לחוקר פרטי בתחום זה על מנת להפריך או לאשש את חששותיהם. לעיתים אנשים חיים עם חששות זמן רב מידי ועל כן יש לבדוק את הנושא ולא להמשיך לחיות בתחושת אי הודאות. בלש פרטי יכול להשיג את ההוכחות הראיתיות המוצקות. כמו כן, ראיות אלו יכולות לשמש בעתיד בבית המשפט, ובמשפט גירושין לראיות אלו משקל רב.

כיצד פועל בלש פרטי?
בלש פרטי פועל במגוון רחב של דרכים. הדרך הראשונה והאינטואיטיבית ביותר היא באמצעות מעקבים. מעקבים אלו נערכים בדרכים שונות והבלש הפרטי משתמש בציוד מתוחכם על מנת להתחקות אחר הנעקב. הציוד כולל, מצלמות זעירות, מכשירי הקלטה נסתרים, ציוד לגילוי האזנות סתר ועוד. חשוב לדעת שלחוקר פרטי אסור על פי חוק לעסוק בהאזנות סתר ובמידה ומתגלה כי כך עשה רישיונו יכול להילקח ממנו בשל כך.

מודיעין עסקי
יש עוד תחומים רבים מלבד נישואין, גירושי ובגידות בהם חוקר פרטי פעיל. תחום החקירות הכלכליות, מודיעין עסקי ומידע ארגוני הוא תחום שנפוץ מאוד בשנים האחרונות. לעיתים חברה מבקשת לבדוק האם חברה או אדם יכולים לפרוע את חובותיהם למרות טענתן שלא ולשם כך יש להיעזר בחוקר פרטי שיבחן את הנושא. חוקר פרטי יכול לחשוף רמאויות ואנשים שמנסים להתחמק מאחריותם הכלכלית.

בחירת חוקר פרטי
כיום יש עשרות משרדי חקירות וחוקרים פרטיים בשוק ועל כן על מנת למצוא את החוקר הפרטי הטוב ביותר יש לבצע סקר שוק מקיף לפני כן. יש לבחון שהחוקר הפרטי מומחה בתחום אותו רוצים לבדוק, יש חוקרים שמומחים בתחום הבגידות, יש כאלו שמודיעים עסקי וכדומה. חשוב מאוד לדעת את מגבלות החוקר הפרטי. יש ראיות שהחוקר הפרטי לא יוכל להשתמש בהם בבית המשפט ועל כן חשוב לבדוק זאת היטב.



למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר