חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי בשירות חברות הביטוח

חוקר פרטי שעבד או עבד בעבור חברות ביטוח הוא חוקר פרטי מקצועי יותר הבקיא בחוקים ובנהלים השונים. כל משרד חקירות שמכבד עצמו עבד בעבר או עובד עם חברות ביטוח שונות. החוקר למעשה הוא המבקר של חברות הביטוח, זה שעורך את הבדיקות עבורה מכיוון שחברות הביטוח אינן יכולות לעשות בדיקה עבור כל אחת מהתביעות. חברות הביטוח צריכות לבדוק את אמיתות התביעות ובאמצעות שליחת חוקרים פרטיים לביצוע מעקב.

חברות הביטוח ותביעות שונות
כיום כמעט כל אדם מבוטח בצורה כלשהיא על ידי חברת ביטוח, בין אם זה במסגרת ביטוח הבריאות, ביטוח לאומי או ביטוחים פרטיים שונים שקיימים בשוק. חלק מהמבוטחים לעיתים רוצים "להתעשר" על חשבון חברות הביטוח ועל כן למעשה הם מנסים להונות את חברות הביטוח ולטעון לנזק גדול ממה שקרה. חברות הביטוח צריכות למעשה להתחקות אחר כל תביעה ולבחון את מהימנותה.

מקרי בוחן
לא חסרות דוגמאות למקרים בהם אדם או מבוטח ניסה להונות את חברת הביטוח ולקבל פיצויים שאינם מגיעים לאותו אדם. מקרה ידוע אחד הינו של בחורה שנפגעה בתאונת דרכים וטענה שכל עתידה בכדורסל נפגם ועל כן היא דורשת שיפוי כספי. חברת הביטוח עשתה את הבדיקות שלה ושלחה חוקר פרטי שאמון על מקרים כאלו שגילה, כי למעשה הבחרוה עסקה ועודנה עוסקת בכדורסל וכל רצונה היה להונות את חברת הביטוח ולהרוויח כסף שאינו מגיע לה על פי דין.

משרדי חקירות שונים
במאמר זה הובאה דוגמא לחוקר פרטי בשירות חברת ביטוח מסוימת אך למעשה כיום יש משרדי חקירות האמונים על כל מיני מקרים, חלק נוגעים לחקירות פרטיות בין חברות שונות, חלק בין בני זוג, ישנם משרדים שאמונים על הונאות ביטוח ועוד. יש לבחור את משרד החקירות על פי מומחיותו ומידת ניסיונו בתחום.


למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר