חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירת בגידה - צעדים חשובים

אין לדעת איך יתנהג אדם למן הרגע שחווה בגידה, על אף ששוחח על כך פעמים רבות לפני כן. הבגידה עלולה לעורר תגובות אימפולסיביות ובלתי רצויות לטווח הרחוק, או צעד אחד אחורה על מנת לחשוב מה עושים. רבים אשר חושדים בבגידה בבן זוג פונים למשרד חקירות או לחוקרים פרטיים על מנת לאשש את החשדות ולפנות עם הראיות לבית המשפט. משם, החקירה יכולה להתממש במישורים שונים, בדרך כלל אלו מישורים נסתרים מאותו אדם כדי לשמור על עליונות ויתרון בחקירה. מסיבה זו, חשוב לפעול על פי הנחיותיו של החוקר.

לאסוף מידע אודות הצד השני, למנוע מידע מהצד שלכם
חקירת בגידה עלולה להיות תהליך ארוך למציאת הראיות, ולעתים קרובות דרכי החשיבה או הפעולה משנות כיוון. ניתן לקצר הליכים תוך תחקור מעמיק של החוקר את מזמין השירות. נקודות התורפה של בן הזוג, סדר היום השגרתי, רקע אודות אי אמון או בגידות קודמות ועוד. האם יש לו נכסים מסוימים, מה טיב היחסים בין השניים.

למצוא סימנים לבגידה
חוקר פרטי יעקוב אחר מושא הבגידה ואם ישנו צורך יתקין אבזרי מעב נדרשים. עליו לפעול מתוך הסמכתו לרישיון חוקר פרטי, ולדעת בדיוק מה לשון החוק אודות כל פעולה שיעשה, והאם ראיות אלו תהיינה קבילות בבית המשפט כדי להציג את הראיות.

תיעוד של המעקב
ישנו חומר תיעוד אשר ניתן לאסוף מבעוד מועד לפני שהאדם השני הבחין בכך – מסרונים, אימיילים, קבלות ותעודות, כמו גם סימנים אחרים. יש גם חומר מעקב שנאסף בזמן עבודתו של החוקר ועליו להיות מתועד. אותו בלש יזומן לבית המשפט לתת את עדותו לגבי החקירה שלו, ועל כן עליו להיות גם בקיא בחוק – מתי ישנו סיכוי לאותן ראיות להשפיע על התוצאה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר