חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי- בין מציאות לבדיון

ניתן לגולל תסריטים רבים שקורים במציאות, כשתפקידו של חוקר פרטי הוא לתעד ולהוכיח כי אפשר להניח את הפנטזיה בצד, למעשה מדובר במציאות לשמה. כך משרדים רבים לשירותי חקירות זוכים למוניטין טוב וללקוחות רבים שמגיעים בזכות המלצות וקריאת הרזומה של המשרד. חוקר שהצליח לפצח תעלומה מסוימת להביא לידי סיום הולם לחקירה הוא בולש שזוכה לתהילה בעולם המקצועי ובין לקוחותיו. מאידך, תמיד ישנה אפשרות כי המציאות והדמיון מתערבבים להם, כך או כך, ישנם תיעודים, תעודות וכתבות שמוכיחים כי משרד החקירות שעמד מאחורי המשימה הצליח בה.

מהו תחום פעילותו של חוקר פרטי?
חוקרים פרטיים עובדים סביב השעון ללא יום וללא לילה, במטרה לענות על שאלות שונות של הלקוח או הלקוחה. חוקר פרטי עובד לרוב בשיתוף פעולה עם גורמי ביטחון ועם המשטרה, כמו למשל באיתור פושעים בפריסה כלל ארצית או באיתור פדופילים. תחומי פעילותו של חוקר ביטוח מתפרש לתחומים רבים ומגוונים מאוד: איתור חייבים, מציאת סימנים לבגידה, חקירות רשת, מעילה במקום עבודה והונאה, גניבה ושוד, איתור אנס, חקירות כלכליות וחקירות יכולת ועוד.

אנשי עסקים שרוצים להכיר את הצד השני
בדרך כלל בעסקים אין טפטוף של מידע אלא אם הוסכם על כך. ארגון או עסק לא יחשוף את נקודת התורפה שלו, ואילו הצד השני שרוצה לקשור את עתיד העסק שלו בעסק אחר ודאי מעוניינים להזמין חקירה שתאפיין את העסק לפי הפרמטרים המבוקשים גם אם אותו צד שני לא חלק עימו את המידע הזה. האם יש לו גב כלכלי איתן כדי לעמוד בעסקה? האם הנתונים שאמר נכונים?

מצג שווא של גרושים
בזמן שבני זוג אמורים לחלוק שווה בשווה את רכושם במסגרת חוק יחסי ממון לאחר הגירושין, יתכן שאחד הצדדים אינו מספר הכול, ומשאיר לתועלתו את הנכס שבבעלותו מבלי לחלקו. אותו חוקר יכול להציב מצלמות מעקב סמויות ושאר אמצעים כדי להראות כי מדובר בדברים מציאותיים ולא בפנטזיה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר