חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

האם ביצוע מעקבים זה חוקי?

לא כל אדם יכול להיות חוקר פרטי. כאשר אזרח מן השורה מחליט להיות חוקר באופו עצמאי ומבצע מעקבים על דעת עצמו הוא יכול להיות מואשם בהפרת חוק הגנת הפרטיות או בהטרדה זאת בשל הסיבה שאין להם את הזכות והפריבילגיה לעשות מעקב באופן פרטי. כיום רק חוקרים פרטיים ושירותי הביטחון השונים יכולים לעשות מעקב כאשר מתמלאים תנאים מסוימים.

אילו תנאים צריכים להתמלא?
על מנת להוכיח כי המעקב מוצדק וחוקי חוקר פרטי צריך להוכיח כי מספר תנאים התקיימו. ראשית על החוקר להוכיח כי עשה את עבודתו בתוך חובה וחוקית תוך כדי התאמה לצרכים המקצועיים. לא כל מעקב הוא חוקי וחוק הגנת הפרטיות מאוד כובל במקרה זה. חוקרים רבים נוטים לפרסם אצלחות שלהם שהסתייעו בצילומים מכל מיני מקומות האמת לעיתים רחוקה עד מאוד מהמציאות. ישנם תחומים רבים אשר אינם חוקיים ועל כן לא יתכן כי פורסמו תמונות כאלו.

דוגמאות מהחיים
חוקרים רבים מפרסמים סיפורי מעשיות על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות ולהראות על הצלחות שונות. למעשה לא כל כך קל להיכנס ולבצע חדירה כל כך בוטה לחיי הפרט. שום צילום אירוטי מפליל לא יהיה כביל בבית המשפט וכנ"ל גם לגבי מצלמות באזורים אינטימים שונים וגם צילום זוג ברשות הרבים לא תמיד תיהיה קבילה בבית המשפט בעתיד, כאשר התובע ייגש לבית המשפט.

בחירת משרד חקירות
בשל הסיבות שהובאו לעיל, בעת בחירת משרד חקירות יש להיות זהירים עד מאוד בבחינת הראיות והממצאים השונים שהחוקר נותן לנו. יש לנסות ולקבל חוות דעת מקצועית על המשרד חקירות מאדם שלישי, לא מעורב ולא להאמין לכל מה שנאמר על ידי המשרד. כמו כן יש לברר היטב איזה ראיות כן קבילות בבית המשפט ואילו לא, זאת על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר