חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ריגול תעשייתי ואיסוף מידע ממתחרים

בעולם של תחרות גוברת בין עסקים כפי שיש לנו היום, כל עסק רוצה להתלבט ולהיות הטוב בתחומו. לעיתים זה מתבצע בזכות פטנט ייחודי ולעיתים בשל עבודה קשה. אם עסק עולה להוביל בתחומו באמצעים כשרים, הרי שאז אין בעיה ומגיעות לו כל התשואות. הבעיה היא, שבתחרות גוברת כל האמצעים נהיים כשרים וכך מתרבים בשנים האחרונות תופעות כמו ריגול תעשייתי ואיסוף מידע ממתחרים.

מהו ריגול תעשייתי
ריגול תעשייתי היא בעצם פעולת ריגול הנעשית בתוך העסק. כמובן שהיא בעלת נזק לעסק בו מתבצע הריגול ושימושי מאוד עבור העסק שמבקש את הפעולה. ריגול תעשייתי נעשה בעבר באמצעות עובד אשר שימש כחפרפרת בארגון המתחרה או דרך חיטוט בפחי אשפה. כיום, הריגול נעשה בעיקר בצורה דיגיטלית באמצעות תוכנות פישינג, סוסים טרויאנים ותוכנות של שליטה מרחוק.

עזרים בחקירת ריגול תעשייתי
כל אלו מאפשרים כניסה מהירה וחלקה למערכות המחשב של הארגון ושליפה קלה של כל חומרי הארגון אשר לרוב מאוחסנים במערכת הארגונית. חברות בילוש אשר מודעות לחידושי התחום יכולות להפנות אתכם לחברות המתמחות באבטחת מידע לשם הגנה טובה יותר על אמצעי המחשוב שלכם וכן לגלות אמצעי האזנה ומעקב המאוחסנים פיזית בעסק.

מהו איסוף מידע ממתחרים
למרות שזוהי נשמעת פעולה אסורה או בעייתית, אין שום דבר פלילי באיסוף מידע ממתחרים. הדבר נהיה בעייתי עם זאת, כאשר מדובר בעובד אשר עובר מחברה אחת לחברה מתחרה וחושף את סודות החברה הקודמת למעסיקיו החדשים. איסוף מידע ממתחרים כמוהו כריגול והוא מהווה עבירה פלילית. איסוף מידע על מתחרים, לעומת זאת, היא פעולת חקירת שוק לגיטימית אשר יכולה להבהיר לכם מה מצב השוק בטרם תפתחו עסק, מי המתחרים החזקים שלכם, מה נקודות היתרון שלהן ומה נקודות החולשה וכו´.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר