חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

משרד חקירות-מה עושים שם?

רבים מן הצעירים אשר חולמים להיות חוקרים פרטיים, מושפעים מסדרות הטלויזיה השונות באשר למהו התפקיד וכיצד הוא מתנהל. אין ספק כי מדובר בתפקיד מעורר דמיון, אך מה עושים שם במציאות?

תחום החקירות האינטימיות
כמובן שאחד התפקידים הכי מעניינים של חוקר פרטי הוא בתחום חקירות של עניינים אינטימיים, הווי אומר- בגידות. השירות נעשה גם בעבור נשים וגם בעבור גברים אך לרוב מי שדורשים אותו יותר בממוצע הם דווקא הגברים. תפקיד זה דורש לא מעט השקעה בהבאת הוכחות וכן רגישות ונחישות בעת הצגת העובדות שכן מדובר בעניין פסיכולוגי לא פשוט לאף אחד מן הצדדים.

תחום החקירות הפיננסיות
תחום זה חוקר העלמות כספים, לקיחת שוחד ועוד אי אלו עבירות פיננסיות. במקרה הזה מדובר בעבודה מדוקדקת אשר חוקרת כספים יוצאים ונכנסים, עבודה על דוחות כספיים, היוועצות באנשי מקצוע וכמובן עבודת שטח מאומצת של בילוש. מזמיני השירות יכולים להיות בנקים, חברות השקעות, אנשים פרטיים החושדים כי נעקצו על ידי נוכלים, עורכי דין וכו´.

תחום החקירות המשפחתיות
כאן מדובר בתחום שהוא פחות מסוכן, אך מאוד מרגש ומעניין. במסגרת תחום זה חוקרים חטיפות ילדים, מגלים קרובי משפחה אבודים ויוצרים איחודי משפחות. חלק ממסעות האיחוד המרגשים הנראים כיום בטלוויזיה, מתרחשים הודות לתושייתם חוקרים פרטיים אשר מתמחים בתחום איחוד המשפחות. בחלק מן המקרים, בעיקר כאשר חוקרים משפחות או אנשים מתקופת השואה, מעורבת בעניין גם חקירה פיננסית שמטרתה לגלות מה קרה להונה של משפחה, לביתה או לרכושה באופן כללי.

חקירות ביטוח
תחום נוסף בו חוקרים פרטיים עוסקים הוא תחום חקירות הביטוח. במסגרת תחום זה בעיקר חוקרים הונאות ביטוח למיניהן אשר גורמות לחברות הביטוח לשלם כספים לא מעטים, שלא בצדק למבוטחים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר