חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מניעת ריגול תעשייתי

היום בכל עסק עלול להיות מושם ריגול תעשייתי – באופן מכוון או מונחה מחשב, על מנת לספק נתונים החשובים לצד השני, לרוב הוא צד מתחרה או מי שיש לו אינטרס לטובת הצד המתחרה – כמו גם כדי "להפיל חלל" את העסק כביכול באמצעות מידע פנימי. אותו מידע יספק למתחרים יתרון מהותי, או לגורם מצד שלישי שמעוניין למכור את המידע החשוב הזה לצד המתחרה. איסוף המודיעין העסקי נעשה בשיטות איסוף שונות, תוך שימוש בפרצות במערך האבטחה של הארגון, משתף פעולה פנימי או בשיטות בלתי חוקיות אחרות.

הדמויות בעלילה – וריגול תעשייתי
הסרטים מספרים, כי אפילו העובדים המוכשרים ביותר, נקודת היתרון של הארגון, עלולים יום אחד להיות סוכנים של גורמים חיצוניים לארגון, או אפילו של גורמים פנימיים שגיבשו צורך ללקט מידע מתוך הארגון על מנת להתנקם ולהשתמש במידע זה כנגד הארגון. ישנם חוקרים פרטיים שמתמחים במציאת האינטרסים השונים בארגון, אפיון של מדליפים אפשריים, עליה על עקבותיהם, תיעודם לצורך לקיחת ראיות למשפט והסגרתם או מניעת הדלפה של מידע מטעמם.

איך ניתן למנוע את דליפת המידע?
הנהלים אלו החוקים בל יעברו בארגון, כמו למשל נהלים לאבטחת מידע ושמירת מידע בתוך מידור תוך חקירה ותיעוד של פעילויות במחשב. זו עוד דרך שבה ניתן לקבל שליטה אודות הגורם שהדליף. אולי אין שליטה על המידע שעובר מפה לאוזן במהלך ארוחת הצהריים או במפגשים חברותיים שלא במסגרת העבודה, אולם ניתן לבצע בכל זאת כמה עולות מנע או מציאת הגורם המדליף.

שימוש באמצעי תיעוד נוספים
ישנן תוכנות מיוחדות שנועדו כדי לעקוב אחר הגולשים ברשת מאובטחת , או כדי לאתר סיכוי גבוה לדליפת מידע. בנוסף ניתן להתחבר למעגל מצולם או אפילו מכשירים לזיהוי ביומטרי. ישנם גם מאפיינים קלאסיים לפעילויות מסוג ריגול תעשייתי – שעליהן רצוי לקבל ייעוץ מפי מומחים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר