חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מדריך לבחירת משרד חקירות

בחירה במשרד חקירות תלויה במידה רבה בנושא אותו אתם מעוניינים לחקור מכיוון שכמו בכל תחום, לכל משרד יש נטייה להתמחות בעיסוקים מסוימים וחשוב להבין זאת לפני החלטה. במקרים מסוימים חברות ותאגידים עושות שימוש במשרדי חקירות למטרות ריגול עסקי ויש חקירות העוסקות בנושאים כלכליים או בנושאי בגידות וגירושין. בבחירת חברת חקירות כדאי לבדוק את רישיונות העבודה של המקום, הניסיון הקודם של החברה ואם יש אפשרות, לבחור חברה לפי המלצות קודמות.

נורות אדומות
פנייה למשרד לפי המלצות מהימנות היא עצה חשובה אך במידה ואין ברשותכם המלצות, יש לחפש מידע על החברות השונות דרך האינטרנט כדי להבדיל בין חוקר פרטי רשוי או מתחזה מסוכן. אתר שמציע מחירים אטרקטיבים אך נותן רק מספר  טלפון- צריך להדליק נורה אדומה. נורות נוספות הן אי פרסום פרטים של כתובת או מספרי טלפון של המשרד (לא הנייד), אי פרסום מידע על החברה ועל הניסיון והתמחות וסירוב לפגישה עם לקוחות.  

שאלות חשובות
כשעוסקים בנושאים רגישים יש חשיבות מיוחדת בבחירה באיש מקצוע דיסקרטי ואמין ולכן יש חשיבות לבחור איש חקירות מקצועי ומשרד חקירות שמתמחה בנושא אותו אתם מחפשים לחקור. כיצד בוחרים חוקר פרטי? כשקובעים פגישה עם חוקר פרטי מומלץ להתייחס למספר נושאים ולשאול מה התחום בו המשרד מתמחה, מי החוקר שמטפל בחקירה בפועל ומה האסטרטגיה המתוכננת.

עשה ואל תעשה
חשוב לברר מתי מתחילים לטפל בנושא החקירה, לברר את עלויות השירות ואילו עלויות עלולות להתווסף, בירור עלקבלת דו"ח ממצאים, קבלת המלצות ובדיקה מעמיקה של חוזה העבודה. לעומת זאת, חשוב  לא לחשוף מידע לפני שהחוקר מציג תעודות רישיון, לא לקבל החלטה מהירה, לא לחתום על חוזה לפני בחינת חברות נוספות ולפני וידוי שהמשרד פועל באופן חוקי שלא מערב אותך במעשה עבירה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר