חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי יחשוף בשבילכם את המציאות

חשיפת האמת אולי לא תוביל לנוחות המירבית שניתן למצוא, אולם היא חשובה ביותר ויוצרת משמעויות חדשות לדברים – עובד שהונה את הארגון שבו הוא מועסק, בן או בת זוג שבגדו והותירו משפחה שלמה מאחוריהם, אנשים שהיו נעדרים בצד השני של העולם וידוע גורלם, חייבים שנמצאו וכעת ניתן להפעיל את מערכת החוק והאכיפה להשלמת החוב, מידע שמגיע עסק מסוים שמעוניין להבין יותר לגבי המתחרים שלו. על כל התחומים הללו ויותר אמון חוקר פרטי שזהו מקצועו, יש לו ניסיון והוא יודע לעבוד ביעילות.

חוקר פרטי – מקצועי יותר מכל אחד אחר
על מנת לעסוק בעולם החקירות ולקבל הזמנות עבודה עבור לקוחות בבילוש, יש להיות בעל רישיון מטעם משרד המשפטים, כשרישיון זה מחייב עמידה בתנאים נוקשים – כמו למשל תקופת התמחות של שלוש שנים במשרד חקירות תחת ליוויו של חוקר מוסמך, מעבר בחינות הסמכה מטעם משרד המשפטים – אלו בחינות עיוניות וגם מעשיות, ורק לאחר מעבר כל התנאים – החוקר יקבל את רישיונו.

חוקר פרטי למעקב
החוקר הפרטי מצויד בידע ובכלים כדי לתעד ולאסוף ראיות שתובלנה בסופו של דבר להצלחה במשפט. הידע חייב להכיל מידע חוקי כדי לדעת איך לתעד את פרטי המידע ומה חוקי בכל התהליך הזה; עליו להיות יצירתי ולהשקיע מאמץ גם בקריאת הדמות אותה הוא חוקר – ולצייר פרופיל שאולי אפילו לא היה ידוע או צפוי לפני כן למזמין העבודה.

אמצעים לבילוש
החוקר יכול להשתמש באמצעים שונים כדי לחשוף את האמת – אמצעים שהוא משקיע זמן כדי להשיג ולתפעל אותם – כמו למשל צילום סמוי או האזנה לשיחות טלפון, חקירה פרונטלית או מעקב ממוחשב אחר פעולות העובדים – בין אם במערכת התוכנות בחברה או בין אם באופן אחר.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר