חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

משרד חקירות לשירותך

פעמים רבות, מה שמצטייר מעל לפני השטח הוא מה שרוצים שיראה, אולם לא מה שבאמת קורה. בין אם מגלים לזה ערנות או לא, יש מי שחשוב לו להבין מה באמת מתרחש בשטח ואפילו ללקט את הראיות שמתעדות את זה ותהיינה קבילות בבית המשפט. ישנן סיטואציות ומקרים אשר עלולים להשפיע לכאן או לכאן על כל הצדדים בהיחשף המידע הזה, על כן יש לפעול בחשאיות – מה שטוב עבור האינטרסים של צד אחד עלול להיות לא טוב ונושא סנקציות מן הצד השני. בזמן שכזה, פניה למשרד בילוש וחקירות הפועל באופן מקצועי ומוכח תסייע למטרה.

משרד חקירות – לסוגי חקירות שונים
ישנם חוקרים פרטיים שמנוסים יותר ומתמצאים יותר בכל מה שקשור לאיתור חייבים, ויש כאלו שמומחים באיתור הונאות מעסיקים. כל אחד מומחה יותר בתחומו ועשוי להיות לעזר עבור לקוח א´ ופחות עבור לקוח ב´. מסיבה זו, חשוב לבחור את החוקר הפרטי על פי ההתמחות שלו – וגם על פי המלצות בנושאים דומים קודמים.

באילו תיקים עוסקים חוקרים פרטיים?
חוקרים פרטיים עוסקים בין היתר בעולם של איתור רכבים וחייבים, מתעדים פעולות במחשב וחוקרים אותן – האם נערכה הונאה או גניבה, האם השותף לעתיד הוא אדם הגון או לא, האם להשקיע בחברה כזו או אחרת או מה בנוגע למידע מאת המתחרים; חוקר פרטי יברר אודות בן זוג שפגע באמון או יסייע לחברות הביטוח להבין מה בדיוק קרה ועוד.

לדעת מה אומר החוק
חשוב שיהיה ידע עדכני בנושא ההיבטים המשפטיים וההשלכות שיש לשליפת מידע כזה או אחר והצגתו בבית המשפט לראיה. חוקר פרטי מקצועי הוא בעל רישיון והסמכה מטעם משרד המשפטים, המראים כי יש לו הידע הזה והיכולת להשתמש בכליו במסילות החוק.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר