חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איך מבצעים שחזור מידע חקירתי?

כיום, בעידן הענן והאינטליגנציה הממוחשבת המפותחת, קשה שלא למצוא גיבוי או אפשרות לשחזר מידע מעל לקבצי מחשב שונים או אתרי אינטרנט. בתקופה הזו, כמעט ואין מי שאין לו מכשיר סלולארי לפחות אחד בידו, או מכשיר ממוחשב שכזה, על אחת כמה וכמה אנשי מפתח בכל תחום. אותו מידע שנחבא בין תיקיות המחשב עלול להיות התכתובת והתיעוד של הפעולות האחרונות שנעשו שמחשב, ומצביעות על כך שבעל המכשיר דובר שקר או אמת בעקבות כן. חוקרים פרטיים משתמשים בכלים שברשותם כדי להתחקות אחר המידע זה, גם אם זה מרחוק ועל פי החוק.

חקירה ותיעוד של פעילויות במחשב
שחזור המידע שיעשה נקרא גם "שחזור חקירתי", בו משתמשת גם משטרת ישראל על מנת להגיע אל הראיות אשר דרושות. עבודות השחזור הללו יכולות להתבצע במסגרת החוק, שמצריך את הסכמת בעל המכשיר, או אם יש בידו צו בית משפט רלבנטי. איסוף מידע ממוחשב שלא על פי החוק עלול לפגוע בקניין הרוחני.

עבודה חובבנית עלולה לעלות בחקירה
מי שפועל באופן חובבני באמצעות ציוד מחשב עלול באמצעות הפעולות עצמן שהוא נוקט בהן לבטל את הפעולות הקודמות, אותן היה צריך למצוא ולחקור. מכאן, שחייב להיות ידע מעמיק ואחריות רבה על עבודתו, מעבר להסמכה שקיבל. לרוב, כדי למצוא חוקרים פרטיים כאלו יש להיעזר בהמלצות.

שמירה על חשאיות החקירה
כאשר גורם מזמין שירות מחוקר פרטי בתחום שחזור המידע וקבלת האישורים הנדרשים כדי לפתוח בחקירה – היא כבר בידיו של החוקר; הגורם המזמין מצפה מהחוקר לשמור על החשאיות – גם אם הינו מעתיק את החומר לכלים אחרים. ניתוח הראיות עלול לכלול ממצאים שגובלים בפרטיות הגורם הנעקב, וגם כאן חשוב לשמור על אתיקה, ומבלי שיהיה כאן עניין של גניבה קניין רוחני.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר