חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות בתחום העברייני והפלילי

עבריינות הינה מעשה או אי קיומו של מעשה, באופן שחוצה את גבולות החוק. לפיכך, כל עבריינות נחשבת לפלילית, כלומר – חוצה את גבולות הסדר החברתי כפי שהגדיר אותו המשפט הפלילי. אדם אשר מפר את החוק הפלילי – יועמד לדין כשיש לו הזכות לדרוש עורך דין פלילי מטעמו אשר יגן עליו מפני ענישה בכלל או מפני ענישה בדרגת חומרה גבוהה יותר. בדרך כלל, זו המדינה שתובעת את אותו החשוד, אסיר או נאשם ועליה חובת ההוכחה לטיעוניה. על ההגנה לסתור על פי סדר מסוים את טיעוני התביעה או להפריך אותם.

מהן עבירות פליליות?
ניתן למנות סוגי עבירות שונים שבהם נערכות חקירות פרטיות על פי מספר היבטים. בין היתר מדובר במעילות, בגניבה בידי עובד, בהונאות, נזקים, מעשי שוד, אינוס, זיוף, הלבנת הון ועבירות  העלמת מס ועוד עבירות מסוגים שונים ורבים. החוק טוען כי אין עבירה ללא אשמה וכדי להראות כי אדם או גורם מסוים אשמים, מצטיידים בחוקרים פרטיים שמסליקים ציוד בילוש ומתעדים את הפעילות המרשיעה.

מעשה נזק לרכוש
בעקבות ריבוי מעשי הונאה של מבוטחים שתובעים את חברת הביטוח כדי ליהנות מסכום כסף גדול יחסית, חוקרי הביטוח אינם נחים – ומוצאים האם הנזק נגרם במזיד; זאת יכולה להיות שריפת עסק או כלי רכב וגרימת נזק בלתי הפיך למוצר ולרכוש, נזקים לרכוש משותף או לרכוש ציבורי ועוד.

הגונב ממעסיק
ישנה תופעה של גניבות שוליות "קלות" בהן עובדים משתמשים בציוד משרדי לשימושם האישי- שימוש במכונת הפקס או הצילום ללא רשות, או שימוש בנייר או בכלי המשרד ולקיחתו הבייתה. במצבים כאלו ודומים רואים את המעשה כפסול אולם אין רואים בכך עבירה של ממש – בכל זאת ישנו פחת גדול יותר ועלויות גדולות יותר לתפעול העסק. מעסיק יכול לעקוב אחר עובדים באמצעות צילום המשרד ולהסריט במידת הצורך אפיזודות נבחרות כדי להבין אם הייתה מעילה ואם כן איך.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר