חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מתי תצטרכו להיעזר בחוקר פרטי בתהליך גירושין?

למה? כי לעיתים יש חלקים אפורים שנסתרים מהעין בתהליך הגירושין והמטרה שלכם – להיות מוכנים, עם כל החומרים ולהשתדל כמה שאפשר לא לעורר חשד בתהליך. כשעוברים הליך כזה, רוב הסיכויים שמדובר בהחלטה הנכונה ביותר עבורכם ולגמרי זו שתשנה את חייכם מהקצה אל הקצה.

חשש לבגידה? כך תפעלו

אתם חושדים בבן או בבת הזוג וחוששים שהייתה בגידה? כדאי ורצוי לפנות לחוקר פרטי לבדיקה מעמיקה יותר. אך לפני שאתם מגיעים לשלב החקירה, עליכם לאסוף מסמכים רלוונטיים נגישים באופן יחסי על מנת לתת מרווח נשימה לחוקר. לאחר מכן, תוכלו לתת לו להמשיך בעבודתו ולאמת או להפריך את חששכם. חוקר פרטי יכול בין היתר לעקוב אחרי בן או בת הזוג או לבצע הקלטה של שיחה טלפונית בעלת נימה רומנטית אשר יכולה להפליל ולהוכיח כי אכן בוצעה בגידה. עם ההוכחות שמסר לכם החוקר, תוכלו לפנות ולהשתמש במידע לטובתכם בבית הדין הרבני. אם מדובר באישה שביצעה בגידה – חשוב לדעת כי בית הדין הרבניים לא חסים עליה בסיטואציה הזו. אלא קובעים כי במידה ונמצאו הוכחות לבגידה, היא תפסיד באופן אוטומטי את מזונותיה וכתובתה. מעבר לכך, במידה והושגו ראיות מוצקות על ידי החוקר לגבי בגידה, ניתן להשתמש בהם כקלף חשוב בהליך הגירושין. יכול להיווצר מצד בו הצד הנבגד יאיים כי יפרסם את הבגידה בקרב המשפחה והחברים – דבר שיכול לעזור להגיע להסכם גירושין ובמהרה.

כספים ורכוש

קיימים מגוון סיבות בגללן מחליטים להתגרש. הגדולה מכולן, היא בגידה והשנייה בגודלה היא העלמת כספים, הברחת כספים והסתרת מידע לגבי הרכוש המשותף. גם בסיטואציות הללו יש מקום להיעזר בשירות חוקר פרטי. במידה ואתם חוששים שבן או בת הזוג מסתיר מכם מידע אודות הרכוש שצברתם במהלך חיי הנישואין או במהלך הליך הגירושים ו/או מנסה להבריח כספים רגע לפני שתנתקו מגע לגמרי – אל תתנו לזה לקרות. פנייה ישירה לחוקר פרטי תחסוך לכם הרבה כאבי ראש ולחצים מיותרים. הוא יבצע את כל עבודת המחקר המקיפה וישיג את המידע על החשדות שלכם. היתרון הגדול בעירוב חוקר פרטי במקרה, שהוא מסוגל לקבל את המידע המלא אודות חשבונות הבנק של בן או בת הזוג, וכן, גם לגבי הנכסים. במידה ואחד משני הצדדים לא יברר את הפרטים הללו מראש, הם לא יוכלו לדרוש את הזכויות הרלוונטיות להם בבית המשפט.

אחרי שבחרתם חוקר פרטי מקצועי, זה שיבצע עבורכם את העבודה בצורה יסודית ונקייה. כעת עליכם לבחור עו"ד משפחה שישתמש בחומרים שאסף החוקר ויתעל אותם לטובתכם. ברוב המקרים, עורכי דין מעודדים לקיחת חוקר פרטי לפני הגעה לבית משפט. הסיבה המרכזית בגללה הם יעדיפו כך היא בגלל שהם יכולים לתת לכם תקווה לגבי התביעה והתקדמות התיק מול הגורמים המשפטיים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר