חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור חשבונות בנק סודיים

בתחום העסקי הצורך ברור למדי בזמנים של ריבוי מקרים של אנשים וגופים המתחמקים מתשלום התחייבויותיהם. ישנם מקרים בהם ניתנות הלוואות של גופים פיננסיים כמו בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד וכאשר נוצרת בעיה מתמשכת של החזרי כספים הרי שבעל החוב פונה לערכאות משפטיות כדי לתבוע את הכספים המגיעים לו וכאן מתעורר הצורך באיתור מקורות הכנסה וחשבונות סודיים של החייבים. במישור הפרטי ישנם מצבים בהם אחד מבני הזוג מסתיר כספים בחשבונות סודיים, ואילו בן הזוג השני חושד בכך. הרצון לדעת על כספים אלו קיים כל העת אבל מתחדד כאשר יש כוונה להתגרש ולערוך חלוקה ברכוש, בממון ובנכסים.

למקרים כאלו ורבים אחרים, נדרשים שירותיו של חוקר פרטי אשר יכול לספק מענה מקצועי, אישי וממוקד לכל תרחיש. בעידן המודרני של ימנו ניתן להעביר כספים בצורה דיגיטלית אל חשבונות חסויים במקומות שונים בעולם – אם מקלטי מס ואם מדינות בהן החוק מאפשר החזקת כספים בעילום שם וכו´. לכל משרד חקירות מנוסה ישנם לרוב קשרים מקצועיים ענפים עם משרדי חקירות ברחבי העולם אשר יכולים לסייע בחקירות מסועפות נדרשות.

איתור חשבון בנק – איך זה עובד?

במרבית המקרים, ההליך של איתור חשבונות בנק סודיים או חסויים מתחיל בעזרת חיפוש יסודי ומעמיק במאגרי מידע בהם ניתן לדלות מידע חשוב. לאחר מכן, עם המידע הראשוני הנדרש, עוברים לשלבי השטח הכולל בין היתר ביצוע מעקבים, תצפיות, האזנות והקלטות וכו´. בשלב המאמץ הפיזי רב וממושך ויש צורך בשעות מעקב רבות עד שיתגלה הקשר הנכסף ללוקיישן בו מוסתרים כספים ו/או חשבונות. כל העת נדרש כמובן גם עניין מציאת הקשר שבין החשבון הסמוי לאובייקט הנעקב.

חשוב לציין כי החוקר הפרטי נדרש לבצע את עבודתו בכל שלב ולמצוא את המידע בדרכים חוקיות בלבד. פעילות שאיננה חוקית עלולה לסבך אותו בעבירות פליליות ומעבר לכך, המידע המתקבל לא יוכל לשמש את המזמין בבתי משפט לאחר שיפסל ולא יילקח בחשבון בעת הדיונים. בסיום ההליך, החוקר למעשה מכין דו"ח ובו פירוט הממצאים המלאים כאשר המקבל יכול להשתמש בו לצרכיו, ובמקרים בהם נמצאים כספים, ניתן לעקלם במהלך הדיונים המשפטיים. מידע כזה יכול לשמש כמנוף לחץ על החייב ולשכנע אותו להגיע להסכמות על חובותיו. החייב, אשר סודותיו התגלו יתפשר יותר וירצה לסיים את הסכסוך בהקדם האפשרי ובמינימום נזקים.

מומלץ לפנות למשרד חקירות מקצועי ובעל מוניטין רב אשר חוקריו הינם בעלי ידע וניסיון מצטברים בתחום. בזכות התשתית האנושית והמנהלית ניתן יהיה להשיג את המידע הנחוץ והחשוב, במינימום זמן ומשאבים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר