חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איסוף ראיות - ככה עושים זאת נכון

במדינת ישראל כמו בכול העולם, לא חסרים מקרים של הפרת אמון, גניבה, מעילה, הטרדות, ושאר עבירות שנגרמות לרכוש ולאנשים פרטיים. בשל כך רבים בוחרים למגן את שטח המגורים והעבודה שלהם באמצעות מצלמות אבטחה, אינטרקום, מערכות אזעקה ושאר אמצעי מעקב.

לעיתים ישנו גם צורך במעקב שמתבצע על ידי חוקר פרטי שיכול לסייע לכם לאסוף את הראיות המתאימות באמצעותן אפשר לגשת למשטרה ולהגיש תלונה - מה שיוביל אל חקירה בתחנת המשטרה ולאחר מכן מיצוי הדין עם העבריינים או עם מי שהפר את אמונכם.

מתי כדאי לאסוף חומר מפליל על אדם אחר?

קצרה היריעה מלהכיל את הסיבות לאיסוף חומר מרשיע עבור אדם אחר. ובכול זאת, מי שצריך לבצע את המשימה או לבחור באיש מקצוע כמו חוקר פרטי - יעשה זאת במקרים של בגידה במערכת יחסים, בעת חשד כי עובד ביצע מעילה במקום העבודה, בעת רצון לאסוף חומר מפליל או מביך על מתמודד או  מתחרה, כמו גם במקרים שיש צורך להוכיח כי אדם ביצע עבירה או פשע.

אבל כיצד חוקר פרטי אוסף ראיות?

לפני שנסביר לכם על תפקידו של חוקר פרטי, חשוב להכיר את בעל המקצוע ולהבין כיצד תדעו במידה ותצטרכו, כי החוקר מקצועי ויעיל. חוקר פרטי הוא אדם ששהה זמן ארוך בצינורות מערכות הביטחון והצבא. מדובר באדם מיומן שהפך לחוקר מוסמך ויש לו תעודות שמעידות על כך. חוקרים כאלה מחזיקים בדרך כלל רישיון משרד לחקירות פרטיות ממשרד המשפטים של מדינת ישראל, והם חוקרים מנוסים אשר להם רישיון לעסוק בחקירות בארץ ובעולם.

חוקר פרטי הוא איש מקצוע שיודע לאסוף ראיות בכול סיטואציה וחשד שצריך להוכיח או להפריך. איש המקצוע יאסוף ראיות על ידי קבלת פרטים מהלקוח ואבחון המקרה, בניית תכנית מעקב ותכנון זמני העבודה הדרושים. עוד יבצע החוקר ארגון וגיוס צוות משרד חקירות שימלא כל אחד תפקיד אחר בחקירה, והכנת הציוד הדרוש לאיסוף ראיות למען הפללת החשוד.

חוקר פרטי אינו תמיד "חוש חש הבלש"

המושג "חוקר פרטי", יכול להישמע לרבים כסקסי או מסתורי. אבל למעשה חוקרים טובים הם אלה שאינם בולטים בשטח והם נראים ממש כמו כול איש ואישה שעוברים ברחוב. החוקר הפרטי לא ילבש מעיל חום, כובע ומשקפי שמש כהים; אלא שהוא ייטמע טוב מאד בנוף. כך שהוא יוכל לשתול ציוד חקירות במקום המתאים, לצלם במצלמת סטילס או במצלמת וידאו את מי שנחקר, לאסוף ראיות פיזיות ממקום בו התרחשה הפרת האמון תוך שהוא מספק מסמכים, פירוטי שיחות, פירוט תשלומים מכרטיסי אשראי ואף מספרי תעודות זהות ושאר פרטים על הנחקרים.

בחירת חוקר פרטי לאיסוף ראיות

בזמן שאתם בוחרים את האדם שיבצע עבורכם את החקירה ואת איסוך הראיות - בין עם מדובר בראיות עבור המשטרה או עבור הצגתן בבית המשפט - יש לבחור אדם מנוסה ומקצועי. בחרו איש מקצוע שיש לו תעודה מתאימה, ואדם שעוסק שנים במקצוע. בחירת אדם מיומן תבטיח כי החקירה תישאר חשאית.
שימו לב כי החקירה נעשית במגבלות החוק ובאופן חוקי, וכי ניתן מענה על ידי כול האמצעים המתקדמים שעוזרים לאסוף את החומר המפליל. חשוב לבחור חוקר שיוכל לכוון אתכם לפעולה הנכונה ויציג לכם תכנית עבודה וחקירה שנפרסת על ציר זמן נכון ומתאים.

בחרו חוקר שמקנה שירות ללקוחות פרטיים כמו גם לארגונים ומוסדות בעת הצורך וכזה שיודע לעבוד בשיתוף פעולה עם עורך דין - זאת במידה ושכרתם גם עורך דין לשם המהלך שאתם מתכוונים לבצע.

בהצלחה!

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר