חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חושדת שבן הזוג בוגד בך? - 6 סימנים שיאשרו החשדות

כולנו מכירות את זה וכולנו היינו ביחסים עם גבר שלא תמיד נשאר נאמן. הכרות עם גבר בוגד, קורית לעיתים בתיכון או בצבא, בזמן הלימודים באוניברסיטה ובדרך כלל בחיי הנישואין, כאשר בשלב כלשהו, כמעט כל אישה נתקלה בגבר בלתי אמין.

אם יש חשד כי מתרחשת בגידה ביחסים בעיקר במערכות יחסים ארוכות - חשוב לאשש או להפריך את החשדות. במידה והן נכונות, תתגלה בדרך כלל בגידה עם אישה אחרת ולעיתים אפילו עם גבר אחר! בעוד שמעילה באמון יכולה להיות גם כספית. זאת במידה ובן הזוג גונב כספים מבת הזוג, מה שיצריך סיוע של עו"ד פלילי. אבל כיצד מוכיחים שבן הזוג בוגד? הנה 6 דרכים לעשות זאת:

זיהוי הסימפטומים

למזלנו, הסימנים לגבר בוגד הן בדרך כלל זהים והם כוללים חזרה מאורחת ממקום העבודה, תירוצים שונים ליציאה מן הבית בשעות לא סבירות, שיחות חשאיות שמתנהלות אחרי דלת סגורה, ואפילו צלצול טלפון או קבלת הודעות בשעות הקטנות של הלילה. סימפטומים אלה יובילו בדרך כלל לחשד כי בן הזוג בוגד.

שכירת חוקר פרטי

לאחר שזיהית את הסימפטומים או אם יש לך חשד לבגידה, תכלי לפנות אל חוקר פרטי שיעזור לך לאשש או להפריך את החשדות. חוקר פרטי יוכל לעקוב אחרי בן הזוג, לצלם תמונות סטילס ווידאו בזמן בגידה, לאשר לך את החשדות ולהפריך אותן על ידי מתן מידע קונקרטי לגבי הפעילות של בן הזוג, ואף להציג (במידה ומדובר בחוקר מנוה ומוסמך) ראיות בבית המשפט או ברבנות,, אם תרצי להתגרש.

פירוטי שיחות

כולנו כבר יודעות שאין רומן שמתנהל ללא שיחות טלפון חפוזות אל בת הזוג החדשה. לכן רצוי לבקש פירוט שיחות מחברת הטלפונים: מה שתכלי לעשות במידה והמנוי רשום על שמך. במידה ולא, נסי להבין באמצעות חוקר פרטי: כיצד אפשר לבדוק שיחות יוצאות והודעות של בן הזוג, וודאי כי הפעולה חוקית. ישנם מקרים בהם ירכוש בן הזוג כרטיס סים או נייד נוסף, ללא ידיעתך. גם כאן אפשר לאתר ראיות בעיקר על ידי בדיקות פירוט חיובים של כרטיסי האשראי.

הוצאות מוזרות

אם בכרטיס אשרי עסקינן, יש דרך נוספת לבדוק האם קיימת מעילה באמון, זאת על ידי סקירת החיובים בכרטיסי האשראי. מי שמנהל רומן, בוודאי מחפש מקום לעשות זאת. לכן יש לחפש חיובים של דירות להשכרה לפי שעות, בתי מלון, ואפילו חיובים על מתנות לא מוכרות ותכשיטים. כיום דרך האינטרנט, אפשר לקבל בקלות את פירוט חיובי האשראי והעסקאות.

השתלת ציוד חקירות

כדי לאשש או להפריך חשדות, דרושים לעיתים כלים מקצועיים שניתן להשיג מחוקר פרטי, כמו מצלמות נסתרות, מקליטי קול ומכשירי האזנה. בדקי עם חוקר פרטי כיצד אפשר להוכיח כי הגבר אכן בוגד, באמצעות ציוד חקירות מקצועי.

שיחה כנה ואמיתית

לבסוף חשוב לנהל שיחה עם בן הזוג ולהתעמת עמו באופן מילולי לגבי החשדות שלך. חשוב לדעת כי במקרים ובן הזוג נוטה לאלימות, דרוש אדם מגשר שיהיה במקום כדי להשגיח שהשיחה אינה יוצאת משליטה. אם יש לך הוכחות, כדאי להציג אותן מולו בעת השיחה.

לסיכום, גם אם הכעס עולה ואת רוצה מיד להתעמת על הבגידה עם בן הזוג, מומלץ לחשוב בהגיון ולבצע מהלכים מחושבים תוך סיוע של חוקר פרטי. בכך תהיי מוגנת כאשר תרצי להוכיח מעילה באמון או בגידה.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר