חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מכשירי הקלטה – מתי נכון להשתמש בהם

כל אחד מאיתנו נושא היום מכשיר הקלטה, גם מבלי שהוא בהכרח מודע לכך. בכל מכשיר פלאפון חכם, יש אפשרות להקליט, בין אם זה שיחות טלפון ובין אם זה שיחות שאנחנו מנהלים עם אנשים פנים אל פנים. 

העניין הוא, שלא תמיד אנחנו יכולים להשתמש בפלאפון שלנו לצורך הקלטה, מסיבות שונות, ועל כן, אם אנחנו מעוניינים להקליט שיחות שאנחנו משתתפים בהן, הרי שעלינו להשתמש במכשירים קצת יותר מתקדמים. בוודאי, אם אנחנו חוקרים פרטיים או מבקשים לספק ראיות עבור חוקרים שעובדים עבורנו. 

מכשירי הקלטה הם אחד מכלי העבודה הכי חשובים של חוקרים ומשרדי חקירות. הם משרתים אותם לצרכים רבים, בין אם זה כשהם נפגשים עם עדים פוטנציאליים ובין אם זה כשהם רוצים להוציא מידע מסוים ומעוניינים לתעד ולשמור אותו. כמו כן, הם מספקים מכשירי הקלטה במידת הצורך ללקוחות שלהם, בשביל שאלה יוכלו להקליט במצבים מסוימים. 

חשוב להדגיש, לא בכל מצב אנחנו יכולים להשתמש במכשירים אלה, שכן על פי החוק מותר לנו להקליט אך ורק כשאנחנו נוטלים חלק בשיחה. על כן, אם אנחנו לא משתתפים בה, הרי שאסור לנו בשום פנים ואופן להקליט אותה, אז זו תהיה בגדר עבירה על החוק. צריך להדגיש עוד, יש מצבים בהם חוקרים פרטיים יבצעו בדיקה בשביל לגלות שלא מקליטים אותנו, בעזרות מכשירים אשר מותקנים בצורות שונות בבית או בעסק. 

לפני שנסביר מתי אנחנו נרצה להשתמש במכשירי הקלטה, נציין עוד, שאלה יכולים להיות מכשירים שמעוצבים בצורות שונות. יש מכשירים שאכן נראים כמו מכשיר הקלטה לכל דבר, ויש מכשירים שמעוצבים בצורות שונות, אחרות, זאת בשביל שהצד השני לא בהכרח יהיה מודע לכך שמקליטים אותו. סביר להניח שאנחנו לא נרצה לבקש ממנו אישור, מאחר והוא לא ירצה בכך (אלא במצבים מסוימים, בהם הוא לא החשוד אלא רק העד). 

מתי נרצה להשתמש במכשיר הקלטה

ראשית, כאשר ברצוננו להוציא מידע מגורם מסוים ולתעד אותו על מנת שלא יוכל להפריך זאת. זה יכול לקרות במצבים שונים, החל ממצבים בהם אנחנו מבקשים להוציא הודאה מהצד השני וכלה במקרים בהם אנחנו יודעים שהוא עלול לחזור על התנהגות מסוימת שעלולה להיות מפלילה, בעייתית. למשל, אם אדם מסוים חש מאוים על ידי אדם אחר, הוא רוצה להוכיח שאכן הוא איים עליו, בעזרת הקלטה, הוא יכול לקוות שהצד השני יחזור על האיום וכך יש לו תיעוד שלו. 

שנית, כשאנחנו מעוניינים לאסוף חומר, לא בהכרח מאותו גורם עליו מתבצעת החקירה, גם מגורמים אחרים, הרי שהתיעוד יכול לעזור לנו. 

שלישית, כאשר אנחנו עורכים חקירה ומראיינים אנשים, כך אנחנו מתעדים את הראיונות בשביל שנוכל אחר כך לתמלל אותם ובסופו של דבר, גם להשתמש בחומר לצרכים שונים. 

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר