חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות סמים

עורך דין צבאי מתמחה במגוון נושאים ויכול לסייע באבחון, חקירה ומעקב אחר חיילים המשתמשים בסמים ונאלצים לעמוד לדין. במאמר הבא נרחיב על כך ונבין מה קובע החוק הרלוונטי

עבירות סמים נחשבות קשות מאוד. ספציפית במשפט הצבאי, עבירות שימוש בסמים עלולות להביא עד כדי סילוק מהשירות או ישיבה בכלא. עם זאת, גם חיילים שכבר נתפסו תחת שימוש בסמים וגם כאלה שחלילה הופללו צריכים לדעת שבאפשרותם לפנות אל עורך דין שמתמחה בכך.

אחד התפקידים של עורך דין צבאי הוא לסייע באבחון, חקירה ומעקב אחר חיילים המשתמשים בסמים. בנוסף, אותו עורך דין שמתמחה במשפט הצבאי ומכיר תיקים שעסקו בשימוש בסמים בצבא יכול לסייע לחיילים שהופללו להתמודד עם ההאשמות שעומדות ותלויות נגדם. בכל אחד מהמקרים האלה, הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם עורך הדין כמה שיותר מוקדם.

כל מה שצריך לדעת על חקירות סמים

חקירות סמים מבוצעות במסגרת הצבאית על ידי יחידה ספציפית של משטרה צבאית חוקרת – או בקיצור מצ"ח. ברוב המקרים, משטרה צבאית חוקרת מאתרת ובוחנת מקרים של שימוש בסמים בצבא בעקבות בדיקות פתע. במקרים אחרים, ייתכן והמשטרה הצבאית החוקרת תקבל רמזים והפניות על חיילים שלכאורה משתמשים בסמים ואף תגיע עד אליהם על מנת לבצע עבורם את הבדיקות הרלוונטיות.

הנושא מסתבך כאשר חיילים מופללים לשווא בשימוש בסמים, או במקרים ובהם התוצאות של הבדיקה אינן חד משמעיות, נסיבתיות וכן הלאה. במקרים כאלה מבצעים חקירות סמים ארוכות ואינטנסיביות, שהמטרה שלהן היא לחשוף את האמת ולנמק אותה. בכל אחד מהשלבים הללו, אפשר להתייעץ עם עו"ד צבאי סמים שמכיר את התחום. 

מה עושה עו"ד צבאי סמים?

בהתייעצות עם עו"ד צבאי סמים מקבלים את תשומת הלב שראויה להם ביחס לחוק הקיים בדיני העונשין של הצבא. במילים אחרות, עורך דין שמתמחה בדיני הצבא בכלל ובסמים בפרט יכול לסייע לחיילים בשלל סיטואציות ובהן:

א. בדיקת התוקף חקירת הסמים – לעורך דין מיומן שמתמחה במשפט צבאי יש את הניסיון והכלים לבדוק את התוקף של חקירות סמים שנעשו לחיילים מסוימים. כאן, מה שעורך הדין עושה זה לוודא שבדיקת הסמים למשל היא בעלת תוקף בבית משפט ושהממצאים שלהם מובהקים.

ב. איתור ליקויים וכשלים בחקירות סמים – מלבד הבדיקה עצמה, עורך דין צבאי יכול לאתר ליקויים וכשלים בחקירות סמים שנעשו בחקירות מצ"ח. במקרים כאלה, עורך הדין הוא הגורם היחיד שמסוגל לעמוד לרשות החייל לפני ואחרי המשפט.

ג. ייצוג בבתי הדין הצבאיים – היתרון של התייעצות עם עורך דין בא לידי ביטוי בייצוג בבתי הדין הצבאיים. הייצוג של עורך הדין עוזר לחייל לבסס את טענותיו ולשכנע את הגופים הרלוונטיים. 
לסיכום, חקירות סמים נחשבות לעניין מורכב אבל התייעצות עם עורך דין מקלה על החיילים המואשמים בהן. 
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר