חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

האם חפצים המאוחסנים בכספת פרטית מוגנים מהרשויות?

רבים מחפשים מקום דיסקרטי להפקיד בו פריטים יקרי ערך בין אם מדובר בקבצים דיגיטליים, כסף מזומן, כלי נשק, ניירת חשובה ועוד. 

האופציות העומדות היום לרשות המפקידים כוללות כספת ביתית, כספת בבנק וכספת בחדר כספות פרטי הנחשבת לאלטרנטיבה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר. 

הסיבות לכך הן רבות: בכספת ביתית אין שמירה מסביב לשעון ולכן, התוכן של הכספת עלול להתגלגל לידיים הלא נכונות בעוד כספת בבנק עשויה להגביל מבחינות רבות כאשר הבנק מחייב העברת החשבון לבנק בו שוכרים כספת, הגישה לכספת היא אך ורק בשעות פעילות הבנק והשמירה אף היא נעשית בשעות הפעילות והבנק מגביל הן מבחינת מספר הביקורים בשנה ואינו מספק אופציה לשמירה של פריטים מסוימים כמו למשל, יצירות אמנות. 

פרטי זה הכי

מתחמי כספות פרטיים מהווים את הבחירה הנכונה עבור מי שמחפש שמירה מתקדמת בסטנדרט הגבוה ביותר תוך שמירה על פרטיות ודיסקרטיות וגישה ללא הגבלה. כמובן שחשוב לבחור מתחם כספות של רשת חדרי כספות מובילה בתחומה המציעה כספות במגוון גדלים העשויות מחומרים סופר עמידים כמו כספת חסינת אש (יעילות גבוהה במקרה של שריפה המתפרצת במתחם) ומשלבים בין הגנה אנושית להגנה טכנולוגית. 

בחרו מראש חדר כספות פרטי המציע מספר שכבות הגנה: מתקן חיצוני מיועד לכספות המפעיל מערכת ייחודית לזיהוי פנים שמאפשרת גישה לבעל הכספת אך ורק על פי זיהוי אוטומטי על סמך תמונות סרוקות בגיבוי של מערכת המבצעת סריקת טביעות אצבע שיודעת לזהות במספר מוקדים את בעל הכספת. בחדרי כספות המקפידים במיוחד בעל הכספת מקבל גם כרטיס קרבה חכם שעמו הוא יכול לפתוח דלתות. 

הגנה ודיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר

בנוסף, חשוב שמתחם הכספות עצמו ימוגן באמצעות מערכות מתקדמות שיודעות לזהות ולהתריע על עומסים, סכנה מפני מפגעים שונים כך שאם יש חשש למצב חירום המערכת נועלת את הכספת ובנוסף מערכת ששולחת קריאה לצוות אבטחה נוסף. מערך אבטחה קפדני שמאפשר הפקדת פריטים תוך שמירה על שקט נפשי. 

הדיסקרטיות היא חלק בלתי נפרד מהשכרת כספת בחדר כספות פרטי ומעבר לטרקלין המתנה מפואר ותאי התבודדות לשמירה על הדיסקרטיות, חשוב לדעת שהגישה לחדר כספות פרטי מתאפשרת בכל עת ולא מוגבלת במספר פעמים או בזמן. גם השהייה עצמה במתחם הכספות אינה מוגבלת בזמן. 

באילו נסיבות אין למדינה זכות גישה לתכולת הכספת?

אחד היתרונות החשובים ביותר בחדר כספות פרטי למי שמחפש דיסקרטיות מקסימלית קשור לכך שלמדינה ולגופי האכיפה אין זכות גישה לתכולת הכספת שלכם אך ורק כאשר מדובר במתקן כספות פרטי ולא בנקאי. יש לזכור שבתקופה הנוכחית בה האוצר משקיע מאמצים רבים במאבק בהון שחור בכספת בבנקים נשמרת גישה לשניים: ללקוח שמחזיק כספת בבנק והמפתח השני נמצא אצל הבנק עצמו. היתרון הנוסף שקשור בחדרי כספות פרטיים טמון בפוליסת הביטוח – כדי לקבל ביטוח על ידי גוף חיתום בינלאומי ומוכר נדרשים המתחמים הפרטיים לעבור בדיקות לגבי אבטחת ואיכות הכספות כך שמראש הסטנדרטים גבוהים במיוחד בכל הנוגע לשכבות האבטחה להם נדרשים המתחמים הפרטיים.

מתקן כספות פרטי חיצוני מחוץ לבית או למשרד ושאינו בבנקים מציע לכם את כל היתרונות תחת קורת גג אחת: ביקורים בלי הגבלה במתחם ממוגן היטב על ידי שומרים חמושים ומערכות אבטחה משוכללות וכן הגנה מפני הרשויות בגישה לכספת שלכם וכל זה במתחם שמור היטב אך כזה שנעים גם לביקור, כך שבכל פעם שתרצו להגיע לכספת תרגישו שאתם והאוצרות שלכם בידיים הטובות ביותר. 

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר