חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איך להתנהל בעת סכסוכי גירושין?

מוסד הנישואין הינו הידוע והנפוץ ביותר ואחוז גבוה מהזוגות מתחתנים ובונים בית משותף. למרבה הצער, מערכת היחסים בין בני זוג עלולה לעלות על שרטון מסיבות שונות. בגלל תהליך התרחקות של אחד מהשני, מסיבות נפשיות, כלכליות ואחרות, ולחילופין, בגידות וניהול מערכות יחסים אחרות במקביל. כאשר בני הזוג הינם ללא ילדים ועם רכוש מעט, אזי הפירוד יהיה יותר קל מאשר כשיש להם ילדים. במקרים בהם קיימים סכסוכים מהותיים הגורמים לפרידה, אזי יש צורך לסוג התנהלות שונה מאשר כשהכל נעשה בהסכמה. כאן ברור לכל צד כי יהיו ויכוחים מרים על נושאים כמו: רכוש, משמורת על ילדים, דמי מזונות ועוד.

ייעוץ וליווי עו"ד

נשאלת השאלה, איך הכי נכון להתנהל בתקופה מתוחה ובעייתית כזאת? ההמלצה  הראשונית היא לקבל ייעוץ מעורך דין לענייני משפחה המכיר מקרוב סכסוכי גירושין מסוגים שונים, טיפל בהם והביא לסיום מוצלח של רבים. למעשה, כל צד מתייעץ עם עורך דין המייצג אך ורק אותו. יש בהחלט, מצבים בהם שני בני זוג לוקחים עורך דין אחד, אבל, בעיקר, במקרים פרוצדוראליים וטכניים וללא צורך פישור, וחבל. עורכי דין לנושאים הללו יכולים לסייע גם בגישור ופישור בין שני הצדדים. לטובים ביניהם, יש יכולת להבין כל צד ולהציע פתרונות אשר ישביעו את רצון שני הצדדים ויביאו לסגירת תיק מהירה.

מחלוקות מרות

המחלוקות הקלות יותר לפתרון בעת סכסוכי גירושין הן נושאי הרכוש הנחלק שווה בשווה בין שניהם. זאת  כי ניתן לאמוד אותם במדויק. במקרים ויש נדל"ן אז מחלקים אותו על פי שווי או מוכרים ונחלקים בכסף. מומלץ במקרים מורכבים כאלו לא להשאיר רכוש משותף, אפילו כשהוא מושכר, מאחר והדבר יכול להוות פתח למחלוקות עתידיות. הקשות הן בנושאי ילדים ומשמורת אבל ניתנות לפתרון. למען השקט הנפשי של בני הזוג ושל המשפחה הקיימת, מומלץ לצמצם מחלוקות. צריך לזכור, כי יהיו בעתיד נושאי שיחה, מפגשים משפחתיים ועוד וכדאי לתת לזמן לרפא את הפצעים.

הסכם וייצוג

ניתן להגיע להסכם מפורט בין שני הצדדים ולהציגו לאישור בית משפט. הוא יכלול את כל הנושאים הטעונים ויספק את שני הצדדים החותמים והמסכימים לתוכנו. במידה והדבר לא מסתדר, אזי מבקשים סעד בבית דין.  הייצוג שם הינו, למעשה, אחד הטיפולים המורכבים של עורך דין גירושין. ניתן לפתוח תיק בבית דין לענייני משפחה או בבית דין רבני. בשניהם ניתן לערוך דיונים. בבית דין רבני ניתן לקבל גט בלבד, אבל פסק דין, רק בבית משפט לענייני משפחה. כך, שכל אחד יכול להחליט על פי שיקוליו. למעשה, מי שפותח ראשון את התיק הוא זה שקובע את מקום הדיון. חשיבות של עורך דין בעל מוניטין רבה מאוד מאחר וייעוץ נכון שלו ייתר הליכה לבית דין שמשמעותה בזבוז זמן, כסף ועוגמת נפש. 

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר