חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מתי מבקשים צו קיום צוואה?

אנשים אשר דאגו מבעוד מועד להכין צוואה יכולים לשמור אותה אצלם או להפקיד אותה אצל הרשם לענייני ירושה במחוז אליהם הם שייכים. לאחר פטירתם יש צורך לבקש צו קיום צוואה וניתן להגיש את הבקשה עצמאית או באמצעות עורך דין. יורש בפוטנציה יכול להגישה ידנית או באופן מקוון. ואילו, עורך דין רק באופן מקוון. כאשר מוגש הצו הוא מועבר באופן דיגיטלי לגופים ונמענים אחרים. ניתן להגיש על פי המקור או ההעתק. לבקשה יש לצרף העתק של תעודת הפטירה, העתק מצולם של הצוואה המקורית, או  החלטת בית משפט על הוכחת הצוואה בהעתק, או אסמכתא של הפקדת הצוואה. בנוסף, תצהירי הסתלקות (אם יש כאלו) של מי שוויתר על חלקם בעיזבון ומספר טפסים נוספים – אם יש צורך בהם.

ליווי של עורך דין

מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בנושא סכסוכי צוואות כאשר ברור כי בקרב הזוכים יהיו מי שיביע התנגדות לקיומה. במקרים כאלו צפוי עימות רב אשר במרבית המקרים, יגיע לבתי משפט. יש לצייד את עורך הדין בייפוי כוח אשר  מאפשר לו להגיש את הבקשה לקיום צוואה ולפעול בשם לקוחותיו. את הצוואה עצמה  ניתן לשלוח עד שבוע ימים מיום בקשתה ויש צורך לקבל אישור על קבלתה. במידה והיא איננה תקינה יקבל המגיש הודעה על כך. ניתן לעקוב אחר סטטוס הבקשה באתר המקוון של הרשם לענייני ירושה. לאחר הגשתה ידאג המשרד לרשם ירושות לפרסם אותה בעיתון יומי כדי לאפשר הגשת התנגדות.

תהליך האישור

במידה ולא מוגשת התנגדות אזי יועבר התיק לאפוטרופוס הכללי לאישורו וכאשר הוא מתקבל, אזי יאשר הרשם את תוקף הצוואה. במידה ויש התנגדות אזי התיק מועבר לבית דין לענייני משפחה להמשך דיון בו. במסגרת הדיונים ישמיע הצד מתנגד את טיעוניו, ובאפשרות מגיש הבקשה להביא את טיעוניו עצמו. בית המשפט יקבע את החלטתו לאחר שיקול כל הנתונים. צריך לציין כי התנגדות יכולה להגיע בנסיבות רציניות ועל הטוען לתמוך אותן בראיות. הטענות הנפוצות ביותר היא כאשר המוריש לא היה כשיר מנטאלית לרשום צוואתו או כאשר היה נתון להשפעה של הזוכה דוגמת: איומים, תלות, חשש ובנסיבות אחרות.

קבלת הצו

לאחר שכל הבדיקות הסתיימו יכול לקבל מגיש הבקשה את הצו אל כתובת הדוא"ל שלו באופן דיגיטאלי. ניתן גם לקבלו באתר השירותים והמידע הממשלתי. הצו נשלח במקביל ובאופן אוטומאטי לבנקים, לחברות ביטוח, לטאבו, ולגופים ממשלתיים אחרים. מומלץ לשמור את הצו כקובץ במחשב כדי שיהיה ניתן לשלוח אותו לכל דורש. כל נושא הירושה הינו נושא רגיש. במיוחד, כאשר מתלבטים על הדרכים להכין צוואה, על חלוקת הרכוש שבה, לגבי החלטות שיש לעשות ועוד. הדבר רגיש במיוחד כאשר אין תמימות דעים בקרב המשפחה והיורשים בפוטנציה. עורך דין לענייני צוואות יכול לסייע רבות בנסיבות אלו.
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר