חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

היעזרות ביועצים חיצוניים לצורכי חקירה

נהוג לראות בחוקר פרטי כאדם אשר ביכולתו לפצח כל תעלומה; אולם כאשר אנחנו מתעמקים מעט יותר באופיו של התפקיד, הרי שאנו מגלים כי מדובר בתחום מקצועי הדורש מן הבלש הפרטי יכולת למידה עצמית ולא אחת הסתמכות על אנשי מקצוע חיצוניים.

במאמר שלפניכם, נציג מקרי בוחן שונים ובהם חוקרים פרטיים נעזרים ביועצים מקצועיים חיצוניים לצורך פתרון תעלומות וחשיפת האמת.

חקירות סייבר ומחשבים

חקירות סייבר ומחשוב הן מבין הדוגמאות הבולטות ביותר לעיסוקיו של חוקר פרטי הנדרש להסתמך על אנשי מקצוע חיצוניים.

דוגמה לכך ניתן למצוא למשל בחקירתה של גניבת מידע מטעם חברה דרך הטמנת וירוס זדוני. וודאי שחוקר פרטי יוכל לשער שזוהי טקטיקה שבה ישתמשו כדי לגנוב מידע מלקוחותיו, אך לשם ההוכחה הוא יזדקק לכישוריו של בעל מקצוע.

לעתים חוקרים פרטיים נדרשים ליצור מצג שווא של חברה מקצועית הפועלת בתחום מסוים, למשל תחום התקשורת. וודאי שבעל מקצוע אשר יזדקק לשירותיה של חברת תקשורת, ידע לזהות אם הוא מדבר עם מומחה אמיתי או לא.

חקירות נדל"ן

דוגמה לתחום שגור בענף החקירות הוא חקירות נדל"ן ואיתור נכסים.

במקרים של גירושין מכוערים, ייתכנו תרחישים ובהם בן או בת הזוג יסתירו נכס נדל"ן מסוים מן הצד השני וזאת כדי להימנע מן החלוקה במסגרת סיום הנישואין.

במקרים שכאלו, חוקר פרטי יכול להסתמך על אנשי מקצוע שיספקו לו מידע נוסף על אופיו של הנכס, ויסייעו באיתור מסמכים משפטיים שונים אשר יעידו כי הנכס נמצא בבעלותו של אותו אדם. במקרים שכאלו, משרדי חקירות נשענים על הבנתם המעמיקה של עורכי דין לתחום הנדל"ן

סוכני שטח

דוגמה נוספת למעין יועצים חיצוניים המספקים את שירותיהם למשרדי חקירות, היא בעלי ובעלות עסקים שונים המאפשרים להעשיר ולהעמיק את עבודת השטח ואיסוף הראיות של משרד החקירות.

דוגמה לכך היא אף בעלי מסעדות המאפשרים לחוקרים פרטיים לבצע את החקירות בשטח המסעדה, וכך ישנו יתרון בהטמנת אמצעים להאזנה, הקלטה ותיעוד.

למעשה, משרדי חקירות רבים נשענים על סוכני שטח שונים, וזוהי אחת מן היכולות המשמעותיות והחזקות ביותר של משרדי חקירות לצורך איסוף וגיבוש ראיות עבור לקוחות פרטיים.

נשמח לעמוד לרשותכם

באתר בולש נשמח לעמוד לרשותכם עם צוות בלשים מקצועי ומוסמך.

אנו מחזיקים בניסיון מקצועי של עשרות שנים, ופועלים למען חשיפת האמת תוך גיבוי ראיות הקבילות בבית המשפט.

לבירורים נוספים וקבלת מידע, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה באתר או ליצור עמנו קשר טלפוני.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר