חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות רשלנות רפואית

חקירות אשר מתעסקות בנזיקין דורשות אמצעים מיוחדת ומורכבים. בעת חקירה בתיק המתבקש ה-חוקרים פרטיים מתבקשים להתחקות אחר רצף האירועים, לבחון את נסיבות המקרה, להעריך את הנזקים, לאמת או להפריח את החשדות,תוך שקילת הממצאים, העדויות והראיות  במקרה הנדון. ממצאים אילה יוכלו לעמוד בפני בית המשפט בהליך השיפוט. 
 
לגבי רשלנות רפואית, בהתאם לקבוע בחוק, טיפול רפואי שאינו עומד בסטנדרטים המקובלים על פי הגדרותיו של משרד הבריאות יאובחן כרשלנות רפואית. תביעת רשלנות רפואית  הינה תביעה מתחום הנזיקין וקנה לנפגע פיצויים בשל נזקי הגוף שנגרמו עקב הטיפול הרפואי הלא תקין שקיבלו, וכמובן בהתאם לנורמה שהפר הרופא או המוסד הרפואי.

בית המשפט יבחן את נושא הרשלנות הרפואית בהתאם לחובת זהירות, שהיתה לרופא כלפי החולה,  במידה ולא היתה מופרת, הנזק לא היה מתרחש או לחילופין לא היה מוחמר. במקרים מסויימים מדובר בפעולה  פזיזה או קלת דעת של הרופא במטפל, מקרים אילה הינם מקרים קלאסיים של רשלנות .
החולה ומשפחתו יכולו לקבל החלטה בקשר לצעדיהם המשפטיים, תוך שיקול מטרותיהם העיקריות, אותן ינסחו יחד עם
חוקר פרטי אשר יעמול ויעזור על מנת להוביל את הניזוק שלב אחר שלב לקבלת הפיצוי לו הוא זכאי או לחילופין להרשעתו של הרופא, זאת כמובן בהתאם לצרכיו ורצונו של הניזוק.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר